Говори правильно! |
|
Наше опитування |
|
|
Урок математики у 2 класі.
| 2014-01-24, 01:06 |
Урок математики у 2 класі
Абрамюк Тетяна Леонідівна учитель початкових класів Артемівської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 12
Тема уроку : Знаходження значень виразів на дві дії різних ступенів. Задачі на дві дії. Мета уроку : закріплювати вміння учнів обчислювати вирази на дві дії різних ступенів; організувати засвоєння таблиці множення числа 2 при розв”язуванні прикладів і задач; удосконалю- вати навички розв”язання складених задач ; розвивати логічне мислення, математичну мову; формувати комунікативну та соціальну компетентності; виховувати бережне ставлення до води.
Етапи уроку Види робіт Дидактичний матеріал Обладнання уроку Організаційний етап Ось дзвінок сигнал подав До роботи час настав Ось і ми часу не гаймо, А урок свій починаймо. Мотивація навчальної діяльності Передбачення теми уроку -Відкрийте підручник на ст. 107. Уважно роздивіться та скажіть ,чим ми будемо займатися сьогодні на уроці математики? - А які з цих завдань вам найбільше хотілося б виконати 7 -Для чого вам потрібні ці навички ? - Наприкінці уроку ми з”ясуємо, чи все, що намітили, встигли зробити .
Краплинки із завданнями уроку Актуалізація опорних знань. Мозковий штурм. -Що ви бачите на ілюстрації ?(басейн) -Що таке басейн ? -Для чого він потрібен людям ? -Звідки потрапляє туди вода ? _Що получається при складанні крапельок ? - А що получається при складанні чисел? -Як потрапляє вода у крани? - А як виконуються дії у виразах ? -Куди зникає вода з басейну ? -Сьогодні на уроці я пропоную вам помандрувати разом з маленькою крапелькою . Мандрувати ви будете у групах. В кожній групі буде командир, який буде за правильну відповідь давати крапельку. Той, хто набере найбільше крапельок, - отримає подарунок. Малюнок басейну, фішки-крапельки Каліграфічне письмо. Щоб ми не заблукали, крапелька надіслала нам свій портрет. Але портрет не звичайний – в ньому зашифроване число, яке ми сьогодні маємо прописати на каліграфічному письмі. Малюнок –завдання на каліграфічне письмо. Математичний диктант Послухайте, що розповіла крапелька про себе та запишіть всі числа з її розповіді. Я –одна з багатьох крапельок великого світового океану, який об”єднує у собі4 океани і 3 десятки морів.Всього 7 десятків відсотків поверхні Землі покрито водою. У нас на Україні є 2 моря – Чорне та Азовське, більше 3 десятків річок.Без води наш організм може прожити тільки 4 доби.Людина випиває за день біля 2 літрів води. -Запишіть у другому рядочку ряд чисел. 1,4,30,70,2,30,4,2. Виконайте самоперевірку. За правильне написання математичного диктанту ,командирам видати крапельки. -Підкреслити двозначні числа. Які однозначні числа зустрічалися у математичному диктанті ? Магнітофонний запис розповіді.
Закріплення знань, формування умінь та навичок Складання та обчислення прикладів. Групи № 1,2. Скласти вирази за схемами, використовуючи числа з математичного диктанту. Групи № 3, 4. Скласти вирази на одну дію, використовуючи числа з математичного диктанту.
Перевірка : представники кожної групи мають записати на дошці по одному виразу. Схема : ** - * . * * . * + ** Схема : ** + ** * * - * *
Обчислення виразів. № 630 Самостійно обчисліть вирази з підручника. Перевірка : на дошці ряд крапельок з відповідями, треба перевірити і знайти зайву. Крапельки з відповідями: 15,9,19/18,7 Усна лічба Мандруємо далі. Готуючись до уроку, я заготувала картки з прикладами, але жартівниця крапелька змила деякі числа. Відновіть. Картки : 2.* =14 2. * =10 2.*=18 2.*=12 2.*=8 2.*=16 Групова робота (в малих групах) Доповнити ряд чисел . Підказка : таблиця множення числа 2.
Перевірка – взаємоперевіка (робота в парах) Група № 1,2. 2,4, …,…,…,…,…. Група № 3,4, 2,4,6,8,….,…,…,…. Карка-перевірка Обчислення кругових прикладів У природі всі крапельки проходять коло, а називається він круговорот води у природі. Ми говорили про нього на уроці "Я і Україна”, а зараз спробуємо пройти круговорот, розв”язуючи "кругові” приклади.(по два учні з кожної групи на дошці, інші-в зошитах) Запис на дошці: 80-60= 20+75= 69-30= 95-13= 39-9= 62+7= 82-20= 30+50=
Задача з логічним навантаже нням Одні крапельки зібралися глибоко під землею разом і утворили підземні озера. Люди почали качати з них воду для своїх потреб, а інші крапельки зібралися у струмочок, який пробився з-під землі та побіг у річку. Зібрала вона такі струмочки, зашуміла та понесла їх далі.. Ось і ми з вами підійшли до річки, де нас чекає цікава задача. Що ми можемо взяти з річки крім води ? (рибу).Ось і один мій знайомий хлопчик пішов на риболовлю. Він піймав 7 рибин. Вдома хлопчик посмажив всю рибу крім трьох. Скільки ж рибин залишилося ?. Фізхвилинка Розв”язання задачі. Задача розв”язується колективно. Ст. 107 № 632. Порівняння виразів. У чому можна переносити воду ? Крапелька дала нам завдання – порівняти воду у відрах . Макети відер з записами виразів. Геометричний матеріал -У чому у наших домах може бути вода (акваріум) -А яка фігура лежить в основі акваріума? (прямокутник). -Знайдіть картку з прямокутником та обчисліть його периметр. Перевірка: один учень на дошці. Картки –прямокутники. Обчислення виразів. Коли крапельки під дією сонечка піднімаються нагору, вони об”єднуються у легкі хмарки. Наша крапелька пропонує вам зібрати всі хмарки та прочитати її зверення. Зображення хмарок зі словами : "Без води нема життя на землі” Підсумок уроку Узагальнююча бесіда - Поясніть цей вислів. Чому без води немає життя на землі ? - Що ми маємо зробити, щоб зберегти водні багатства ? Самооцінка -Подивіться на наші плани на початку уроку. Чи все ми встигли зробити ? - Ви всі добре попрацювали. Командири, підведіть підсумки. Діти, що отримали найбільше крапельок отримують подарунок – малюнки із зображенням нашої Мандрівниці. Домашнє завдання Групи № 1,2 - №634, 635 Групи № 3,4 - № 634, 635 обчислити всі приклади |
Категорія: Математика | Додав: Ромашка
|
Переглядів: 2191 | Завантажень: 79
|
| Рейтинг: 5.0/1 |
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
Міні-профіль |
Середа 2024-04-24 23:58
|
Корисні посилання |
Управління освіти Бахмутської міської ради
Бахмутський НВК №11
Виховна робота ЗОШ №18
|
Наші свята |
|
|