Субота, 2020-08-15, 22:43
Сайт учителя початкових класів ПЕТРИЧЕНКО ОЛЬГИ ВІКТОРІВНИ Бахмутського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 - багатопрофільний ліцей" Бахмутської міської ради Донецької області
Головна | Каталог файлов | Реєстрація | Вхід
Все для вчителя
Категорії розділу
Перший урок [2]
Математика [14]
Русский язык [2]
Читання [13]
Українська мова [27]
Природознавство [21]
Я у світі [3]
Основи здоров'я [4]
Інформатика [11]
Образотворче мистецтво [3]
Для учнів, батьків
Говори правильно!
Поспілкуємось?
200
Пошук
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 206
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Посетители за день

Код кнопочки
Сайт учителя Петриченко Ольги Вікторівни




Життя сайту
Головна » Файли » Розробки уроків » Українська мова

Бінарний урок (укр.мова, англ.мова) для 3 класу
2014-01-12, 14:21

Бінарний урок-проект (українська мова, англійська мова) у 3 класі
Вчителі : Іванова Н.О.(учитель початкових класів)
Богданцева Л.В. (учитель англійської мови)
Тема. Закріплення вивченого матеріалу з теми : «Речення».
Закріплення вивченого матеріалу з теми : «Дозвілля».
Мета
ПРАКТИЧНА. Повторити і закріпити знання з теми «Речення», повторити і закріпити лексичні одиниці з теми «Дозвілля». Вправляти у складанні речень за схемою, працювати з деформованим текстом . Вчити працювати з тестовими завданнями
РОЗВИВАЮЧА. Розвивати логічне мислення, здатність на здогадку, уяву. Розвивати навички самостійної роботи.Розвивати діалогічне та монологічне мовлення учнів за темами.

ОСВІТНЯ. Вчити учнів мовленнєвої взаємодії з партнерами по комунікації в малих групах.
Вчити учнів виконувати проектну роботу.
ВИХОВНА. Розширити уявлення учнів про створення друкованої продукції.
Підтримувати інтерес до навчання, вивчення української та англійської мов.

Тип уроку: УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ; МОВЛЕННЄВИЙ
ОБЛАДНАННЯ: робочі зошити з української мови, комп’ютерна презентація РР, відеоролики англійською мовою ("Howareyoutoday?”, "HeadandShoulders, KneesandToes”), магнітна дошка для виконання проекту, мікрофон, бланки тестових відповідей, паперові кольорові кульки для рефлексії.
Перебіг уроку
1. Організаційний момент
(привітання вчителів)
- Сьогодні у нас незвичайний урок . Чому? Ви вже здогадалися, що крім української мови до нас приєднається ще англійська.(слайд 1)
2. Зняття емоційної напруги ( англ. мова).
- Наталя Олексіївно, ви сьогодні у гарному гуморі? -
- Сподіваюся, наші учні також! - Howareyoutoday?
(Перегляд відеоролика «How are you today? », потім учні по черзі відповідають на запитання)
3. Постановка проблемного запитання.
- Подумайте и скажіть , за допомогою чого ми отримуємо знання?(книжок, підручників, журналів)
- Які дитячі журнали ви знаєте? Які вам подобаються більше? Чому? Пам’ятаєте в першому класі ми приймали участь у конкурсі малюнків на тему « Наші друзі» , в якому журналі ?(слайд 2)
- Прописати каліграфічну хвилинку НАЗВА ЖУРНАЛУ ( Іриска)
- Сьогодні на уроці ми з вами спробуємо створити власний журнал під назвою «Мовознавці» . (слайд 3)
В кожному журналі є певний штат робітників, які працюють над створенням журналу. Це редактори, журналісти, художники. Ці категорії людей мають свої обов’язки.Це важка та дуже відповідальна праця.(слайди 4-8)
(На сторінці журналу всі словникові слова українською та англійською)

- Сьогодні ми присутні на засіданні редакційної колегії, яка складається з журналистів-
це ви, коректорів – це я і Лариса Василівна, і обов’язково з редакторів (головний редактор – Ольга Петрівна, заступники – Інна Володимирівна…)
Зустрічаємо листоношу (приносить письма до редакції)
- Наша перша рубрика «Словник»(слайд 9)
Презентація(слайди 10-14)
Що таке «журнал» - друкованеперіодичневидання у вигляді книжки, раніше його називали часописом. Слово «журнал» походить відфранцузькогоlejournal — «газета».
Дублювання англійською мовою (Учні повторюють слово за вчителем)
В журналах і газетах працюють люди «журналісти»-— особа, яка займаєтьсязбором, створенням, редагуванням, підготовкою та оформленнямінформації для редакції.
Дублювання англійською мовою (Учні повторюють слово за вчителем)
Реда́ктор(лат.redactus — приведення до ладу) — той, хто редагує, вносить зміни й покращення без суттєвої переробки.
Дублювання англійською мовою (Учні повторюють слово за вчителем)

Коректор- професіявиправляча (коректора) булавідомоювже у ДавньомуРимі:, той,хто виправляє помилки.Словокоректор — латинськогопоходження (corrector — той, хтовиправляєдрукарськіпомилки при підготовцівидання).
Дублювання англійською мовою (Учні повторюють слово за вчителем)
Рубрика — слово абочастина тексту, яка традиційно написана абонадрукованачервонимчорнилом з метою їївиділення. В англійськіймові «rubric» (рубрика) — слово, яке запозичене з латині й означаєчервонуохруабочервонукрейду; такевиділенняз'явилося у середньовічних манускриптах приблизно у 13 столітті.Дублювання англійською мовою (Учні повторюють слово за вчителем)
- Зверніть увагу на те, що більшість з цих слів схожі за звучанням з українськими. Назвіть їх. (journal, journalist, corrector, rubric)
- Давайте запишемо ці нові слова в словник (журнал, журналіст, редактор, коректор,
рубрика)
- Знайдіть спільнокореневі слова і визначте корінь.
4. Актуалізація опорних знань
А) Ми починаємо працювати над другою рубрикою під назвою «Шкільне життя»(слайд 15)
- Але перед тим , як перейти до цієї рубрики давайте задаємо: що таке речення? Які вони бувають за метою висловлювання? З яких членів складаються? Що таке підмет? Присудок?
Завдання 1.Складання тексту із деформованих речень. Що таке речення? Які бувають речення за метою висловлювання? За інтонацією?
1) Сьогодні у Людмили і Лізи відповідальний день. 2) Дівчатка дуже хвилюються. 3)До них приїздитимуть гості з інших міст. 4) Дівчата багато можуть розповісти про історію рідної школи. 5) Вони розкажуть екскурсантам про пошукову роботу учнів. 6) Гості дізнаються про допомогу ветеранам війни та праці.
- Записати речення коментовано, визначити за метою висловлювання. Підкреслити головні члени речення.
Б) Наступна наша рубрика «Ігровий майданчик»(слайд 16)
- Welcometoourplayground!
Пригадайте, будь ласка, будову речень із дієсловом CAN.(слайди 17-19)
- What can you do at the playground? (I can run\ jump\ play sports)
- What sports can you play? (I can play ….)
- Коли ми кажемо, про свої захоплення, ми вживаємо конструкцію Ilike… Пригадайте схему утворення цього речення. (слайди 20-21)
- What do you like doing? (I like listening to music\ drawing…)
- - What don’t you like?

- So, it’s time for doing exercises!
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА(англ. мова)
(Виконаннярухів під супровід пісні-зарядки "HeadandShoulders, KneesandToes”)
Завдання 2 (англ. мова) Робота в малих групах.
Рубрика «Small Talk»(слайд 22)
Let’s pass over to a new rubric "Small Talk”
- Скажіть будь ласка, що таке інтерв’ю?
- Брати інтерв’ю – робота журналістів.
- So, let’simaginewe’rejournalists.
( один учень з кожної групи з мікрофоном опитує інших)
- Вивчаючи тему, ми познайомилися з дітьми з різних країн, які приїхали до табору відпочинку Greenwoods. Вони сьогодні з нами.
- Meet our guests!
(один учень з кожної групи розповідає про себе, використовуючи візитну картку)
Завдання 3 Рубрика «Подумай і напиши»(слайд 23)
a) До нас в редакцію прийшов лист від хлопчика – Андрія Розумного . У попередньому випуску журналу був оголошений конкурс на знання будови речення, він надіслав своє завдання для цього конкурсу, але перед тим як перейти до листа давайте зробимо невеличке тестування (питання з теми «Речення»)
ТЕСТ
1) Визначити правильне твердження.
А) Речення – це набір слів
Б) речення – це пов’язані за змістом слова
В) Речення – це різні частини мови
2) Указати правильну відповідь
За метою висловлювання речення бувають:
А) розповідні, питальні, спонукальні
Б) окличні, неокличні
3) Визначити правильне твердження
А) Головні члени речення – це підмет і присудок
Б) Головні члени речення – це додаток, означення, обставина
4) Послухай речення і випиши головні члени речення. На шляху заблищали калюжі.
Перевіряємо відповіді на слайді . ОЦІНЮВАННЯ(слайд 24)
(ключ тесту 1. Б 2. А 3. А 4. Калюжі заблищали.)
Кожна правильна відповідь оцінюється у 3 бали, поставте собі оцінку. В кінці уроку всі оцінки я виставлю у щоденник.
Показуємо лист від хлопчика.(схема речення)_______ _____ … … … .
В кожному дитячому журналі обов’язково є завдання підвищеної складності, в кінці журналу повинен бути ключ завдання, тому ми зараз його напишемо.
b) Складаємо речення , записуємо його коментовано, визначаємо головні та другорядні члени , встановлюємо зв'язок слів у реченні.
Завдання 4(англ. мова) Аудіювання(слайд 25)
- Наш журнал дійсно набуває міжнародного статусу - ми отримали лист з закордону.
- Letmesee! I’mgoingtoreaditforyou! Listentome carefully.
Hello, my Ukrainian friends!
MynameisMike. I am eight. I’m from England. I live in London.
I have got a family: mum, dad and my sister Lilly.
I like riding bikes. And my sister likes dancing.
My favourite sport is golf.
Byefornow.
Your pen friend,
Mike
(після дворазового прослуховування учні виконують тестові завдання на перевірку розуміння
тексту)
- Візьміть бланки відповідей та позначте +, якщо ви погоджуєтесь з реченням та -, якщо ви не згодні.
1. Mike is from Italy.
2. He is 8.
3. Mike has a sisterLucy.
4. Mike likes flying a kite.
5. His sister likes dancing.
6. Mike’s favourite sport is cricket.

- Перевірка відповідей по ключам на слайді.(слайд 26)
1.- 2. + 3.- 4.- 5.+ 6.-
За кожну правильну відповідь – 2 бали.

5. Заключна частина уроку.
Наш журнал майже зверстаний. Ми всі сьогодні гарно працювали над його створенням.
РЕФЛЕКСІЯ
-У кожного з вас на парті жовтий кружок з вашим ім’ям , візьміть фломастер та намалюйте свій настрій , який ви хочете передати читачам цього випуску. (клеїти на дошку)
6. Підсумок уроку
Тепер ми здаємо свій журнал на розгляд головного редактора та членів редакційної комісії.
7. Домашнє завдання(слайд 27)
1) Це не останній випуск нашого журналу,тому вашим завданням додому буде : скласти лист англ. мовою про себе (зразок впр. 4 с. 28)
2) В наступному номері нашого журналу оголошується конкурс на найбільший ланцюжок спільнокореневих слів. Завданням з української мови буде,
складання запрошення до участі у цьому конкурсі, допоможе вам підручник с.40
Категорія: Українська мова | Додав: vysha
Переглядів: 1357 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 Мирошникова   [Матеріал]

Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Міні-профіль
Субота
2020-08-15
22:43


Корисні посилання
Управління освіти Бахмутської міської ради
Бахмутський НВК №11
Виховна робота ЗОШ №18
Методичний портал

«Методичний портал»

Наші свята
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання