Говори правильно! |
|
Наше опитування |
|
|
Космонавтами ми стали
| 2018-04-25, 10:05 |
«Космонавтами ми будемо» Спортивний зал прикрашений портретом Ю. О. Гагаріна, зірками, планетами, ракетами. Мета: • Розширювати уявлення дітей про космос, День Космонавтики; • Формувати навички здорового способу життя; • Розвивати фізичні якості особистості - швидкість, спритність, витривалість, рухливість; • Сприяти згуртуванню дитячого колективу, створити ситуацію емоційного благополуччя в формі ігрової діяльності. Хід розваги: Інструктор: Доброго дня, діти! А чи знаєте ви, яке сьогодні свято? Так, сьогодні вся країна відзначає міжнародний день авіації та космосу. Інструктор: Що сталося в цей день багато років назад? (Відповіді дітей) Інструктор: Так, правильно саме в цей день людина здійснила перший у світі космічний політ. А чи знаєте ви, хто був цією людиною, яка побувала в космосі? (Юрій Гагарін. Він на космічному кораблі «Восток» облетів навколо земної кулі) Інструктор: Як ви розумієте, що таке космос? (Відповіді дітей) Інструктор: А ви хотіли б стати космонавтами, побувати в космосі і побачити інші планети? 1 дитина: Щоб космонавтом стати І до далеких планет літати, Треба сильними й спритними бути, І з фізкультурою дружити! Звучить космічна музика (група Space), діти стають врозтіч і виконують розминку по показу. Інструктор: У космічному просторі безліч галактик. І в одній з них знаходиться наша Сонячна система. А скільки планет в сонячній системі ми дізнаємося з вірша. По порядку всі планети П'ять — Юпітер, Назве будь-який із нас: Шість — Сатурн, Раз — Меркурій, Сім — Уран, Два — Венера, За ним — Нептун. Три — Земля, Він вже восьмий йде у нас. Чотири — Марс. А дев'ята в нас планета Називається Плутон. Інструктор: Молодці, дійсно всі планети знаєте. А ви знаєте, що всі ці планети обертаються навколо сонця? Давайте покажемо, як це відбувається.
Рухлива гра «Різнокольорові планети» (діти під космічну музику бігають з м’ячами в руках, це – «планети» у космосі, музика зупиняється і на слова інструктора «Планети на орбіти!» діти швидко кладуть м’ячі на кільця серсо (кільця з яєць-кіндерів), які розташовані навколо «сонця»). Під музику групи «Space» заходить Інопланетянин. Інопланетянин: Здрастуйте, діти! Я прилетів до вас з далекої планети Марс. У свій телескоп я часто спостерігав за вами. І ось сьогодні вирішив до вас завітати. А яке у вас свято? Розкажіть мені про свою планету. ЗЕМЛЯ 1 дитина: Блакитні простори, зелені ліси — Ніде не знайдеш ти такої краси. У космосі є ще багато планет, Немає лишень життя там прикмет. 2 дитина: Це наша домівка, планета Земля, Вона гарна і зблизька, красива здаля. Дивуються інші планети всі щиро: «Яка ж ти, сестричко, блакитно-вродлива!» Інопланетянин: Ви тільки про свою планету знаєте? Інструктор: Ні, не тільки. Наші діти багато чого знають про космос, ось подивись. Рухлива гра «Знайди свою пару» (У кожної дитини в руках картинка із зображенням по темі «Космос»: планети, зірки, ракети, комети, телескопи… Діти знаходять між собою парні картинки і стають парами. Інструктор: Кожен пару свою має, Поряд грається, гуляє, За сигналом розійдіться, (удар у бубон) Пострибайте, посміхніться. І по залу розбіжіться… Пару знов свою знайдіть! За умовним сигналом інструктора (удари в бубон, свисток) діти розбігаються залою. За другим сигналом — два удари в бубон або на слова «Знайди собі пару!» діти стають парами і під удари в бубон йдуть залою парами). Інопланетянин: Тепер я бачу, що ви все знаєте про космос. А космонавтами хочете бути? 2 дитина: Космонавтами ми будемо Нехай нами пишаються люди! На ракетах сріблястих Полетим ми в небо ясне! Рухлива гра «Хто швидше в ракету» (Діти діляться на три команди. Для кожної команди своя ракета. Діти «займають місце в ракеті» - стають у колону. Під музику діти розбігаються по залу, по закінченні діти повинні швидко зайняти свої місця в ракеті. Та команда, яка першою пошикувалася – виграє). Інструктор: Ми прийшли на космодром. Обдивились все кругом - Бачимо - міцні ракети. Полетим ми на планети. Рухлива гра «Політ на планети» (Діти-«космонавти» стоять в обручах-«ракетах». Кожному дається картинка із зображенням планети: сатурна, плутона, нептуна. Вихователь стоїть обличчям до гравців, в центрі. В руці – картинки цих планет. Піднімає картинку і каже «ракети полетіли на Сатурн», діти, які мають картинку із зображенням Сатурна біжать по залу в будь-якому напрямку. Коли вихователь опускає картинку, діти зупиняються, і за сигналом «Космічні кораблі повертаються на землю!» - направляються кроком на свій космодром. Потім вихователь піднімає картинки із зображенням інших планети, але може підняти і 2, чи всі 3 картинки разом, тоді всі «ракети вилітають на планети»). Інопланетянин: Відгадайте-но, малята, Мерщій мої загадки Про далекі планети, Космос, зірки і ракети. 1). Нічне небо прикрашають, мерехтять вони, палають. Безліч складено казок про красунь нічних — … (зірок)! 2). Буває кругленький, З ріжками буває, Вночі його видно, А вдень він зникає. (місяць) 3). Пливе у просторі, але не в морі. Кораблем зветься і навколо зірок в'ється. (космічний корабель) 4). Вдень у небі гуляє, а ввечері на землю сідає. (Сонце) Інструктор: Час нам повертатися на землю. (Вихователь розкладає на підлозі «космічне сміття» (грудки кольорового паперу) Інопланетянин: Щоб космічний корабель Зміг на Землю приземлитися. Треба нам з вами, діти, Гарненько потрудитися. Руйнуються планети, Метеорити і комети. У космосі літають Пил, дрібні уламки. 4 дитина: В руки віники й совки Зараз ми візьмемо. І космічне сміття Швидко приберемо! Рухлива гра «Космічні двірники» По підлозі посередині зали в довільному порядку розкидане «космічне сміття» (грудки кольорового паперу). З однієї і з другою сторони зали лежать по одному обручу різних кольорів. Поділити дітей на дві підгрупи, кожна з них має також свій колір гімнастичних палок. По сигналу кожна підгрупа починає штовхати палкою сміття до свого обруча. Та підгрупа, яка першою «прибрала сміття» – виграє). Інопланетянин: Молодці, малята, Дуже всі старались! І я твердо вірю, Якщо ви захочете, Зможете, без сумніву, В космос полетіти! На пам'ять про зустріч інопланетянин вручає дітям космічні медальки! Прощається і «сідає в свій корабель і летить на свою планету» Інструктор: Настав час садити наш космічний корабель на землю. (діти «сідають в ракети і приземляються на землю») Закінчився наш політ. Я бажаю вам, малята, Сильними зростати І в майбутньому, можливо, Космонавтами стати. |
Категорія: Розробки | Додав: dnz_210
|
Переглядів: 420 | Завантажень: 0
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
Міні-профіль |
Вівторок 2025-01-14 04:24
|
Корисні посилання |
Управління освіти Бахмутської міської ради
Бахмутський НВК №11
Виховна робота ЗОШ №18
|
Наші свята |
|
|