Неділя, 2017-12-17, 19:35
Сайт учителя початкових класів ПЕТРИЧЕНКО ОЛЬГИ ВІКТОРІВНИ Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №18 імені Дмитра Чернявського Бахмутської міської ради Донецької області
Головна | Довідник для батьків | Реєстрація | Вхід
Все для вчителя
Для учнів, батьків
Поспілкуємось?
200
Пошук
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 194
Гості сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Посетители за день

Код кнопочки
Сайт учителя Петриченко Ольги Вікторівни




Життя сайту

 

Довідник для батьків

Підручники для 2 класу

(тисни на картинку)

 

 

 

Про затвердження Порядку переведення учнів (вихованців) загальноосвітнього навчального закладу до наступного класу

 

http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/RE27369.html  

 

Шановні батьки! Відвідайте сайт, де багато корисної для вас інформації 

"Osvita.ua. Розвиток дитини"

http://childdevelop.com.ua/  

 

 

  Навіщо і кому потрібен читацький щоденник?

Деякі батьки кажуть: «Я проти читацьких щоденників. Кому потрібно виписування головних героїв, сюжетних ліній? Я взагалі іноді не пам'ятаю, як кого звуть і на ім'я автора не звернула увагу. Сподобалося-прочитала-забула. » Виходячи з цього коментаря, виходить, що читаємо для того, щоб забути ?!
Діти читають твори не для того, щоб забути, а для того, щоб винести з будь-якого твору якусь думку, дізнатися щось нове для себе. Крім цього, дуже часто в школі проводяться різні конкурси, вікторини, інтелектуальні марафони, в яких необхідно згадати все, що колись читав. Якщо дитина прочитала і забула, то, звичайно, вона нічого і не згадає. Тобто книга була прочитана даремно, в голові нічого не залишилося.
«Моїй дитині це не треба, він веде читацький щоденник з-під палиці. Любові до читання у неї це не додає ». Звичайно, якщо дитина робить з-під палиці, то позитивних емоцій це не викличе. Та й читацький щоденник не призначений для розвитку любові до читання. У нього зовсім інша мета - навчити дитину робити висновки з прочитаного, допомогти дитині краще запам'ятати і зрозуміти твір.
Серед батьків чимало є й прихильників ведення читацького щоденника. «У початкових класах читацький щоденник - це добре. Це дисциплінує, дозволяє зробити висновки. Зрештою, це допомагає формулювати свої думки письмово. » Абсолютно вірно підмічено, що ведення читацького щоденника дисциплінує і вчить робити висновки про прочитане.
Цю ж думку продовжує інша мама: «Ні, у нас він точно не відбив ні бажання читати, ні вміння це робити. А от нові навички, можна сказати, з'явилися. Чітко було видно, як у 2 класі з аналізом тексту було взагалі погано, ледве написали щоденник. А в 3 - було вже простіше. »
Так навіщо ж все-таки потрібен читацький щоденник?
У початковій школі учням дуже важко сформулювати свою думку не те, що письмово, а й навіть усно. Попросіть дитину сказати, про що вона прочитала. У кращому випадку, дитина почне дуже докладно переказувати текст і це затягнеться на довгий час. А сказати одним реченням, про що написано в цій казці, чому вчить ця розповідь або головну думку тексту висловити учні 1- 2 і часто навіть і 3-4 класів не зможуть. Вони просто це не вміють робити.
При веденні читацького щоденника дитині треба головну думку записати в окремій графі і висловити в 1-2 реченнях. Значить, дитина вчиться робити висновок і виражати його дуже короткою фразою.
Коли дитина робить аналіз твору, формулює висновок, вона краще запам'ятовує зміст твору і при необхідності вона легко згадає цей твір.
Записуючи автора твору, головних героїв, дитина запам'ятовує ці дані. Якщо цей твір буде читатися на позакласному читанні, при проведенні конкурсів, вікторин, дитина, перегорнувши свій читацький щоденник, легко згадає і героїв твору, і сюжет.
Читаючи різні твори і записуючи загальний зміст в читацький щоденник, дитина тренує не тільки навички письма, а й навчається аналізувати твір, виділяти основну думку автора, зрозуміти, що ж своїм твором автор хотів донести до читача. Дитина розвиває читацькі навички, культуру читача.
Батьки, контролюючи ведення читацького щоденника, можуть легко відстежити інтереси дитини, зрозуміти який жанр або напрямок більше цікавлять дитину і при необхідності, скоригувати напрямок читання, запропонувати дитині книги іншого жанру.
Як же оформити читацький щоденник?
Головна мета ведення читацького щоденника - НЕ навантажити дитину і батьків додатковою роботою, а навчити робити висновки і розвивати культуру читача. Отже, вимоги до читацького щоденника виходять з цієї мети. Тому вимоги до оформлення мінімальні. При веденні читацького щоденника треба відразу після читання твору записати свої висновки.
Для читацького щоденника ми беремо звичайний зошит у клітинку. Розкреслюємо на кілька колонок:
♦ дата читання,
♦ назва твору, автор,
♦ головні герої,
♦ відгук, моя думка («Про що?» Тут дитина з допомогою батьків записує в 1-2 реченнях, основну думку твору)
При регулярному заповненні це не займає багато часу, але добре закріплює в пам'яті дитини твір. А потім, коли в навчальному році, ми проводимо вікторини, позакласне читання, діти звертаються до свого Читацької щоденника і згадують, які розповіді Н.Носова вони читали, які герої є в казках, авторів творів та інші дані.
Деякі діти дуже люблять читати Енциклопедії. У такому випадку, вони записують назву енциклопедії, назву статті і, звичайно, про що дитина дізналася. Тому що читання енциклопедії - це теж читання.
Навчіть свою дитину вести читацький щоденник з другого класу, допоможіть їй у третьому, а далі дитина буде це робити самостійно. Витрачаючи зовсім небагато часу на заповнення читацького щоденника, Ви навчите дитину аналізувати прочитане, краще розуміти і запам'ятовувати книги, сформуєте культуру читача.

Автор: Шилко Тетяна Валентинівна

 

 

 

Як допомогти молодшим школярам у навчанні
(поради батькам молодших школярів)

Педагоги, психологи, батьки намагаються зробити все можливе, щоб навчання молодших школярів було успішним, щоб кожна дитина у своїй навчальній діяльності могла досягти більш високих результатів. Як визначити реальні можливості кожного учня і створити саме такі умови, за яких навчання ставало б все більш успішним?
Часто розв'язання подібної проблеми вбачають у проведенні додаткових занять, репетиторстві, що насправді спрямовано лише на ліквідацію прогалин у знаннях. Однак недостатність знань, незадовільне засвоєння цього або іншого матеріалу зазвичай є наслідком негативного ставлення дитини до навчання, низького рівня пізнавальних процесів, не сформованості різних особистісних якостей. Тому у більшості випадків додаткові заняття є малоефективними, оскільки вони спрямовані на усунення наслідків, а не причин.
Причини недостатньої успішності у навчанні можуть бути найрізноманітнішими і у кожної дитини своїми. Виявлення цих причин — справа складна і копітка, але, якщо дійсно є бажання допомогти дитині краще навчатися, здолати низьку успішність, зробити її навчання радісним, підготувати дитину до успішної діяльності на наступній сходинці навчання, — потрібно виявити реальні причини, які пов'язують ті або інші ускладнення, заважають дитині добре навчатися. Сьогодні ми спробуємо ці причини виявити.
Якщо діти не можуть добрати перевірні слова у вправах щодо правопису перевірних ненаголошених голосних у корені слова, то у дитини низький рівень розвитку довільності, не сформованість прийомів навчальної діяльності (самоконтролю, вміння діяти за правилом), недостатній словниковий запас.
Можливі причини пропуску букв у письмових роботах — низький рівень розвитку фонематичного слуху; слабка концентрація уваги; несформованість прийомів самоконтролю.
Проблеми із розв'язуванням задач різними способами свідчать про низький загальний рівень розвитку інтелекту; несформованість вміння орієнтуватися на систему ознак; низькийрівень розвитку образного мислення.
Якщо є проблеми з переказом тексту, то причинами цього можуть бути несформованість уміння планувати свої дії; слабкий розвиток логічного запам'ятовування; низький рівень розвитку логічних операцій (аналізу, узагальнення, систематизації); низький рівень мовленнєвого розвитку.
Загальні рекомендації можуть бути такими:
• Необхідно звернути увагу на розвиток таких розумових операцій: узагальнення, виявлення суттєвих ознак предметів і явищ, встановлення відношень між поняттями.
• Використовувати спеціальні розвивальні вправи для корекції довільної
уваги.
• Для збагачення словникового запасу дітей рекомендується робити наголос на читанні, частіше використовувати в усному мовленні сучасні терміни і поняття науково-культурного і суспільно-політичного
змісту, давати їм пояснення, багаторазово повторювати, за потреби
разом із дитиною звернутися за допомогою до сімейної бібліотеки.
• Використовувати популярну розвивальну літературу для занять із дітьми; різні ігри та вправи; брати разом із дітьми участь у різних
дитячих святах, традиційних сімейних святах, спільних заняттях тощо.Джерело: http://lschool4.ucoz.ua/publ/poradi_dosvidchenogo_pedagoga/jak_dopomogti_molodshim_shkoljaram_u_navchanni/1-1-0-3

 

За цим посиланням 

 

https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnxhcnRzY2hvb

2wxOHxneDoxNmY2YTVlNWY4ZTU5MTk2

можна ознайомитися з "Правилами для учнів 1 - 11 класів"

та обов'язково обговорити їх з дітьми

 

За цим посиланням  http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/39144/   

можна ознайомитися з Листом МОН № 1/9-74 від 28.01.14 року

"Щодо контролю та оцінювання
навчальних досягнень учнів початкових класів
 загальноосвітніх навчальних закладів"

та Додатком до листа Міністерства освіти  і науки України   від 28 січня 2014 № 1/9-74 
 

"Інструктивно-методичні матеріали 

щодо контролю та оцінювання  навчальних досягнень

учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів"

 

Батьківський комітет. Навіщо він потрібен? 

 

Ви починаєте крокувати сходинками шкільної науки. А перші кроки, звісно ж, надто невпевнені і важкі: щось не з першого разу виходить, десь не зрозуміли, як виконувати роботу, а про це просто ніде прочитати!
 

Як правильно підписувати зошит?

У 1 та 2 класах зошити підписує вчитель; у 3 – 4 класах  це роблять учні.

 

 

Зошит

для робіт з української мови

учениці (учня) 4 – Б класу

Артемівської ЗОШ  І-ІІІ ступенів №18

Тарасової Марії

Сичова  Олександра

Зошит

для робіт з математики

учениці (учня) 4 – Б класу

Артемівської ЗОШ  І-ІІІ ступенів №18

Тарасової Марії

Сичова  Олександра

Тетрадь 

для работ по русскому языку

ученицы (ученика) 4 – Б класса

Артёмовской ОШ  І-ІІІ ступеней №18

Тарасовой Марии

Сычова  Александра

 

Як зазначати дату та вид роботи?

У письмовій роботі з мови або математики треба зазначати дату виконання роботи (починаючи з 2 класу; яка це робота (класна чи домашня), вид завдання (вправа, твір, задача, приклади тощо).

У кінці заголовків крапка не ставиться.

7 жовтня

Класна робота

Задача № 35

 Як виправляти помилку?

Щоб виправити невірно написану літеру чи цифру, треба помилку закреслити навкіс (справа наліво), користуючись ручкою, а не олівцем, і зверху написати потрібну літеру чи цифру, теж ручкою.

 

Чи можна помилку брати в дужки?

Якщо треба замінити слово, словосполучення, речення чи приклад, його закреслюють тонкою горизонтальною лінією, а в дужки не беруть, оскільки дужки є пунктуаційним знаком.

Скільки рядків треба залишати між класною і домашньою роботою?

Між заключним рядком тексту  однієї роботи і початком наступної слід пропускати два робочих рядки у зошитах в косу лінію.

 

 Де починати робити записи на новій сторінці?

Записи на новій сторінці треба починати робити з першого рядка у зошитах в косу лінію.

 

Чи треба пропускати рядок між датою і назвою роботи?

Між датою і назвою роботи, між назвою та видом роботи, між видом роботи і заголовком рядок у зошитах в косу лінію не пропускають.

 

Чи можна залишати вільні рядки в кінці сторінки?

Якщо залишаються вільні рядки, то їх використовують для завдань на розсуд вчителя. Початок запису тексту і його заголовок виконують на одній сторінці.

 

Де треба починати записувати дату, назву роботи та її вид?

Запис дати і виду  роботи розміщують посередині робочого рядка.

 

Скільки клітинок треба пропускати між класною і домашньою роботою?

Між заключним рядком завдання однієї письмової роботи і початком наступної роботи слід пропускати чотири клітинки.

 

Де слід розпочинати запис математичних завдань?

Запис математичних завдань слід розпочинати на другій повній клітинці зверху та на другій клітинці від поля чи згину сторінки зошита.

 

Скільки клітинок слід пропускати між записами?

Між записами дати, назви роботи пропускають одну клітинку.

 

Як писати цифри і літери?

1.      Цифри і літери треба писати похило.

2.      Кожну цифру, знак, літеру записують в окремій клітинці.

3.      Для написання дужок теж відводять одну клітинку.

 

Яка повинна бути висота літер та цифр?

1.      Цифри повинні бути заввишки одна клітинка;

2.      Малі літери у 1-2 класах пишуть заввишки одна клітинка, а у 3 – 4 класах – 2/3 клітинки.

3.      Великі літери треба писати заввишки півтори клітинки.

 Які правила написання найменувань?

Найменування одиниць величин пишуть повністю у запитанні задачі та після словесного запису числа: (В одному ящику 14 кг цукерок. Скільки кілограмів груш завезли?)

Після чисел найменування пишуть скорочено:

-          без крапки: 2 мм ,3 см, 4 дм, 4м, 6 кг, 7г, 8кг, 9ц, 10 т, 12 с, 13 хв, 14 год;

-          крапка ставиться після скороченого запису найменування грошової одиниці: 20 грн.  35 к.


 

Які існують правила скорочення?

1.      Одиниці швидкості скорочено записують так: 14 м/с     60 км/год

2.      Одиниці площі записують так: 15 М2  (висота цифри «2» біля літери – ½ клітинки)

3.      Назви предметів біля цифри записують скорочено, за правилами скорочень:

35 з. (зошитів) – до першої голосної;

17 ол. (олівців) – до другої голосної.

У відповіді до задачі назву предмета пишуть повністю:

Відповідь: купили 24 олівці.






 
Форма входу
Міні-профіль
Неділя
2017-12-17
19:35


2017 рік
Полезные онлайн сервисы
Корисні посилання
ОСВІТА.UA
Управління освіти Бахмутської міської ради
Бахмутська ЗОШ №18
Виховна робота школи
Методичний портал

«Методичний портал»

Наші свята
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання