Говори правильно! |
|
Наше опитування |
|
|
Велика космічна подорож
| 2018-04-25, 10:15 |
Спортивна розвага для дітей старшого дошкільного віку «Велика космічна подорож». Програмовий зміст: • Розширювати уявлення дітей про космос, День Космонавтики; • Формувати навички здорового способу життя; • Розвивати фізичні якості особистості - швидкість, спритність, витривалість, рухливість; • Сприяти згуртуванню дитячого колективу, створити ситуацію емоційного благополуччя в формі ігрової діяльності. Хід розваги Інструктор: Доброго дня, діти! А чи знаєте ви, яке сьогодні свято? Так, сьогодні вся країна відзначає міжнародний день авіації та космосу. З давніх давен люди мріяли літати. Спочатку вони піднімалися в небо на повітряних кулях, дирижаблях. Але людина мріяла про польоти до зірок та інших планет. Багато людей працювали, щоб все було підготовлено для польоту людини в космос. І 12 квітня 1961 року з космодрому Байконур, який знаходиться в Казахстані, стартував космічний корабель «Восток». - А чи знаєте ви , хто був першою людиною, яка побувала в космосі? Інструктор: Як ви розумієте, що таке космос? (Відповіді дітей) Інструктор: У космічному просторі безліч галактик. І ось в одній із таких галактик знаходиться наша Сонячна система. А наша планета третя за рахунком від сонця. А скільки планет в сонячній системі ми дізнаємося з вірша. По порядку всі планети П'ять — Юпітер, Назве будь-який із нас: Шість — Сатурн, Раз — Меркурій, Сім — Уран, Два — Венера, За ним — Нептун. Три — Земля, Він вже восьмий йде у нас. Чотири — Марс. А дев'ята в нас планета Називається Плутон. Інструктор: Молодці, дійсно всі планети знаєте, а ви хотіли б стати космонавтами і здійснити подорож у відкритий космос. І сьогодні наші команди перетворяться в космічні екіпажі. Для польоту в Космос необхідно сформувати екіпажі двох кораблів «Восток» і «Комета». А ви знаєте, де проводяться випробування перед польотом в космос? Де готують космонавтів? Діти: В центрі підготовки космонавтів. Інструктор: Тоді запрошую вас в тренажерний зал в наш центр. За вами спостерігатимуть вчені, конструктори, інженери, медики. Вони виберуть з вас найкращих, здорових і підготовлених. Дозвольте представити вам тих, хто буде знаходитися за пультом управління польотом (тобто журі): 1. Керівник польоту - ... .. 2. Головний конструктор польоту - ..... 3. Доктор медичних наук - ... .. А зараз прошу першу команду зайняти місце на тренажерах для перевірки фізичного стану! Зустрічайте, космічний екіпаж «Восток». Девіз: Щоб в космос до зірок літати, ми готові себе показати! Космічний екіпаж «Комета». Девіз: У «Комети» є девіз – ніколи не падати вниз! Інструктор: Космонавти місяцями і навіть роками готуються до польоту. Так давайте і ми з вами потренуємося і зробимо розминку. (Звучить пісня «Если только захотеть, можно в космос полететь» діти стають у шаховому порядку і виконують розминку по показу). Інструктор: Щоб полетіти в космос, нам необхідні космічні кораблі. Кожен екіпаж побудує собі його за допомогою цих деталей (кубики, конус). 1 Гра - змагання «Хто швидше побудує космічний корабель» Інструктор: А ви знаєте, що політ в космос може тривати дуже довго, тому космонавтам необхідно багато харчування, запаси води і кисню. 2 Естафета «Завантаження ракети» Наступний конкурс називається «Завантаження ракети». Вам необхідно, пройшовши перешкоди (пройти по ребристій дошці; обігнути куби, пролізти під дугу), доставити вантаж (м'ячі) на ракету. Інструктор: Космічні кораблі до польоту готові? Бігом в ракету! 3 Естафета «Бігом в ракету» Діти по команді всі разом один за одним пролізають по тунелю, один кінець якого не закріплений, повинні швидко зайняти місце в «ракеті» (пошикуватися в шеренгу по лінії біля «ракети»). Тунелі стоять по середині зали. Інструктор: Екіпажам приготуватися до польоту. Прошу надіти космічні скафандри і пристебнути ремені безпеки. Беремо курс на планету Марс. Марс - четверта планета Сонячної системи. Ми наближаємося, приготуватися до виходу з космічного корабля. Планета Марс в нічному небі здається червоною, тому що вона покрита червоним піском, а піску так багато, що від нього пересохли всі ріки. Там постійно бувають магнітні бурі. І ми зараз подивимося, як ви впораєтеся з наступним завданням. Екіпажу приготуватися до виконання завдання. 4 Естафета «Переможи невагомість» Дитина по команді з ракеткою в руках біжить до кошика, в якому лежить повітряна кулька. Бере повітряну кульку, кладе її на ракетку, і не тримаючи її руками бігом повертається до команди. Наступний учасник біжить з кулькою на ракетці до кошика і кладе його. Назад бігом. Інструктор: Ой, дивіться, дивіться! Он там, поруч з планетою Марс, я бачу якусь яскраву крапку. Вона росте і рухається прямо на нас. Та це ж справжній міжгалактичний об'єкт. Давайте, захистимо очі від яскравого світла. Закриємо їх долонями. (Звучить музика, з'являється химерно одягнене істота – інопланетянин). Інопланетянин: Доброго дня, люди землі. Я з'явився до вас прямо з Космосу. Інструктор: Раді вітати тебе, прибулець! Інопланетянин: Я прибув до вас на космічному кораблі, щоб досліджувати вашу планету і дізнатися, що ви знаєте про космос, що ви любите робити і чим займаєтеся. 1. Перша людина, яка полетіла в космос? 2. На якій планеті ви живете? 3. Скільки планет у Сонячній системі? 4. Хто були першими тваринами, які полетіли в космос і як їх звали? 5. Сонце – це зірка чи планета? 6. Через яку трубу можна побачити цілий всесвіт — зірки та планети? 7. Уламок від планети, він багато років летить, космічний ...(Метеорит) 8. Супутник вашої планети Землі? Інопланетянин: Молодці, ви багато знаєте про космос! Ну а мені пора повертатися додому, на мою рідну планету. До побачення, дорогі друзі, я сподіваюся, що коли ви виростите, то захочете взяти участь в розкритті таємниць космосу. (Прощається, йде)
Інструктор: Наша подорож триває, наступна планета Юпітер (Чути звук води). Юпітер сама величезна планета в усій сонячної планеті. Зверху вона схожа на воду, а далі ваш улюблений напій-кисіль. Там сиро, кругом вода і сльота і щоб не промочити ноги потрібно ходити тільки по космічним слідах і дощечках. Екіпажам приготуватися до виконання завдання. 5 Естафета «Переправа» Діти йдуть по слідах (з лінолеума). Далі пересуваються, перекладаючи кола з поролону перед собою і намагаються не наступати на підлогу, доходять до піраміди. Забирають круги і бігом повертаються до команди Інструктор: Увага, наближаємося до Місяця! Місяць - це супутник нашої планети. Це теж планета, але дуже маленька. Вона не може самостійно рухатися і як би прив'язана до Землі. 6 Естафета «Хто швидше облетить місяць» (по 6 дітей в команді. На відстані 8 – 10 м від дітей кладуть обручі це – Місяць. Першим дають у руки «ракету» або вони стають в обруч обшитий тканиною – це ракета. За сигналом по одному оббігають обручі повертаються назад, кладуть обруч перед гравцем, він стає в обруч і продовжує естафету) Інструктор: А що ви бачите на ночному небі? Спостерігаючи за зірками з землі, можна побачити, що вони складаються в певні малюнки. Це сузір’я. А які сузір’я ви знаєте? 7 Конкурс «Політ по нічному небу» Команди повинні викласти з паперових зірок сузір'я «Велика Ведмедиця». Кожен учасник, по черзі, пересуваючись верхом на великому м'ячі – фітболі до карти зоряного неба і має в потрібному місці по схемі покласти зірку. Інструктор: Ну, що ж, будемо досліджувати Космос далі? Діти, пропоную вам взяти в руки телескопи, які допоможуть нам побачити далекі планети. Он там - туманна Венера. Тут безліч багна і болота. Все навколо завішене густим туманом. Треба бути дуже обережними, подорожуючи по ній. Правда у нас є спеціальні окуляри, за допомогою яких можна краще бачити крізь туман. Екіпажам приготуватися до виконання завдання. 8 Естафета «Туман» На дистанції розставлені 4 конуси, лежить 2 обруча (торкаючись один одного) - «купини», покладені дві гімнастичні палиці, що позначають «річку» шириною в 1 м. Перші гравці надягають окуляри, пробігають змійкою навколо конусів, стрибають в обручі, перестрибують через «річку» і бігом повертаються до команди, передають окуляри наступному гравцеві. Інструктор: Ось і підійшла до кінця наша подорож. Ми багато побачили на своєму шляху, проявили кмітливість і спритність, побували на різних планетах, але час нам повертатися на землю. Екіпажі, займіть свої місця (діти шикуються в шеренгу по лінії біля своїх «ракет»), пристебнути ремені безпеки. Звучить космічна музика. Інструктор: - ЗЕМЛЯ - ЗЕМЛЯ - ЗЕМЛЯ! Ми готові до посадки. Політ закінчено! – І зараз наш центр управління польотом оголосить результати проходження наших випробувань. Слово журі. – Ну ось і закінчилася наша космічна подорож! А зараз на пам'ять про наш політ я хочу пригостити вас шоколадними батончиками, які носять назву однієї з планет на яких ми подорожували. |
Категорія: Розробки | Додав: dnz_210
|
Переглядів: 533 | Завантажень: 0
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
Міні-профіль |
П`ятниця 2024-12-27 04:15
|
Корисні посилання |
Управління освіти Бахмутської міської ради
Бахмутський НВК №11
Виховна робота ЗОШ №18
|
Наші свята |
|
|