Субота, 2020-08-15, 21:42
Сайт учителя початкових класів ПЕТРИЧЕНКО ОЛЬГИ ВІКТОРІВНИ Бахмутського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 - багатопрофільний ліцей" Бахмутської міської ради Донецької області
Головна | Каталог файлов | Реєстрація | Вхід
Все для вчителя
Категорії розділу
Перший урок [2]
Математика [14]
Русский язык [2]
Читання [13]
Українська мова [27]
Природознавство [21]
Я у світі [3]
Основи здоров'я [4]
Інформатика [11]
Образотворче мистецтво [3]
Для учнів, батьків
Говори правильно!
Поспілкуємось?
200
Пошук
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 206
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Посетители за день

Код кнопочки
Сайт учителя Петриченко Ольги Вікторівни




Життя сайту
Головна » Файли » Розробки уроків » Читання

"Сьома дочка"
2015-11-23, 14:49
Тема: Людину прикрашають не красиві слова, а її вчинки.
В.Сухомлинський «Сьома дочка»



Підготувала і провела
Учитель початкових класів
Лисицина В.Є

Тема: Людину прикрашають не красиві слова, а її вчинки.
В.Сухомлинський «Сьома дочка» Мета: розвивати вміння аналізувати, порівнювати вчинки та
поведінку персонажів.
Учити доводити свої думки.
Формувати вміння читати в особах.
Виховувати повагу до старших.

Хід уроку
І. Мовно-лексична розминка.
1. Вправи для розвитку артикуляції.
а) Вимова складів у заданому темпі (швидко, повільно, швидше, ще швидше, повільніше).
б) Прикріплення складів на дошці: не, нє, но, ньо, ну, ню, ни, ні, сни, дні, нка (читання їх).
2. Заучування скоромовки
Мама міряла муку –
По наперстку у мішку.
3. Гра «Утвори слова»
(учитель прикріплює на дошці картки зі складами у вигляді трикутників та квадратів, учні утворюють слова)

ДА ЛЕ КРА ПЛИ

КО НА

ДО ДО ЩЕ БЕ

МУ ЛА ТА

ПРО МО СО ЛО

ЛА ВИ КО ВЕЙ

ІІ. Первинне ознайомлення з твором.
Після слухання оповідання учні відповідають на запитання:
- Чи скучали дочки за матір’ю?

ІІІ. Робота над оповіданням.
1. Читання колонок слів (тихо, голосніше, голосно, тихіше)
Сім дочки квітка
Син гості сниться
Мати бджола ввійшла

2. Читання оповідання вголос ланцюжком.
3. Відтворення змісту прочитаного за запитаннями.
- Як дочки говорили про свою любов до матері?
- Як ви думаєте, чи одне й те саме означають виділені слова?
- Хто з дочок по справжньому любив свою матусю?
- Чому ви так вважаєте?

IV.Фізкультхвилинка.
Хмарка сонечко закрила,
Слізки срібнії зронила.
Ми ті слізки пошукаєм,
У травичку позбираєм.
Пострибаєм, як зайчата,
Політаєм, як пташата.
Потанцюємо ще трішки,
Щоб спочили ручки, ніжки.
Всі веселі? От чудово!
А тепер до праці знову.

V. Продовження роботи над оповіданням.
1. Самостійне напівголосне читання.
2. Підготовка до читання в особах.
а) Відшукання слів автора.
б) Визначення інтонацій.
3. Читання казки в особах.
4. Вправи на удосконалення техніки читання.
- Я називаю перший склад слова, а ви доповнюєте його (усі слова
з казки).
ску (чали) взу (ття)
тро (янда) зем (ля)
мі (сяць) ма (тінка)
(ківка)
(ти)
- Я починаю читати речення, а ви відшукайте його в тексті й читайте повністю:
Було у матері…
Повернулась додому…
Ті снилась мені…
Я сьома дочка…
5. Виконання завдання:
- Закінчіть речення:
Сьома дочка нічого не сказала бо:
а) вона не скучила за матір’ю;
б) не змогла дібрати гарного вислову;
в) дівчинка по справжньому любила матусю.

VІ. Підсумки уроку.
Категорія: Читання | Додав: lenavini79
Переглядів: 578 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Міні-профіль
Субота
2020-08-15
21:42


Корисні посилання
Управління освіти Бахмутської міської ради
Бахмутський НВК №11
Виховна робота ЗОШ №18
Методичний портал

«Методичний портал»

Наші свята
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання