Говори правильно! |
|
Наше опитування |
|
|
Урок природознавства
| 2017-02-10, 00:01 |
Урок природознавства у 1 класі Тема : Звірі
Мета:ознайомити учнів з істотними ознаками звірів; збагатити знання новими відомостями про живлення звірів ; розвивати уяву , творче мислення ; виховувати турботливе ставлення до тварин . Обладнання:картинки (зображення воріт,палаців) ,презентація. Хід уроку І.Організація класу Пролунав уже дзвінок, час почати наш урок . Ми часу дарма не гаймо, до природи вирушаймо. -Діти,сьогодні до нас на урок я запросила Мудру Сову . Саме вона протягом уроку супроводжуватиме нас , допомагатиме у нашій подорожі до світу природи. ІІ.Хвилинка спостережень за погодою. Наш урок дещо незвичайний. Разом з Мудрою Совою ми вирушимо в уявну мандрівку..Зазвичай, вирушаючи в подорож,треба дізнатися про погоду ,щоб в дорозі нас не спіткали негаразди .Це ми зараз і зробимо . Вправа «Погода» -Яка зараз пора року? -Який місяць? -Яке число? -Тепло чи холодно надворі? -Чи є опади? (Все це фіксуємо в «Календарі природи») Наша Мудра Сова – моя колега .Вона працює вчителькою у лісовій школі і хоче розповісти вам про місяць - грудень . (відео з мультфільму «Уроки тітоньки сови . Пори року. Грудень») ІІІ.Актуалізація опорних знань Подорожуючи,ми будемо зупинятися в чарівних палацах ,які побудовані у незвичайному місті Природосвіт. Щоб потрапити до цього міста,треба відкрити ворота , а ключем до них будуть ваші знання. -Що таке природознавство? -Як називають людину,яка вивчає природу? -За допомогою чого людина пізнає світ? -Які тіла належать до живої природи? -Які тіла належать до неживої природи? -Назвіть властивості води. -Назвіть властивості повітря. -Молодці! Ворота відчинені. .І ось перед нами перший палац. Хочете дізнатися ,хто там мешкає?Відгадайте загадки:
Взимку спить,влітку бринить , над садами літає,нектар збирає. (Бджола) Живе лише влітку він ,шовкові крила має, Із квіточки на квіточку він весело літає. (Метелик) Восени в щілину забереться ,а навесні прокинеться. (Муха) -Що об`єднує слова-відгадки? (Комахи) -Так,ми потрапили до чарівного палацу Комах. Мешканці цього палацу просять вас назвати їх істотну ознаку.(Комаха має шість ніжок) -Які комахи найпрацьовитіші? (Мурашки) -Як вони знаходять свій дім? (За запахом) Тепер мандруємо далі .А ось і слідуюча наша зупинка. Хто живе тут? Взимку ловиться і влітку вудкою або у сітку. А коли злякається- в мулі заховається. (Риба) -Яка істотна відмінність групи риб? (Тіло вкрите лускою,мають плавці) -Назвіть рибу-хижака. (Щука) -Яка риба любить спати у мулі ,на глибині? (Сом) Відгадайте мешканців наступного палацу : Без сокири і без рук ,а дім будують . (Птахи) Ми потрапили до чарівного палацу Птахів. Його мешканці теж хочуть вас дещо запитати. -Яка істотна відмінність птахів? ( Тіло вкрите пір`ям) -Чим харчуються птахи? Мандруємо далі. IV.Повідомлення теми і мети уроку. -Куди ми потрапили? -Що це за дивовижний палац? Розгадайте ребус і ви дізнаєтеся хто в ньому живе :
РІЗВІ Отже,тема нашого уроку: Звірі..Гостюючи у палаці Звірів , ви ознайомитесь з істотними ознаками цієї групи . відкриєте для себе щось нове про них. V. Вивчення нового матеріалу 1.Асоціативний кущ: ТВАРИНИ – ( їжа , догляд .дім ,….) Розгляньте малюнки і знайдіть зайву тварину Фізкультхвилинка Звірі в лісі проживають і роботу також мають. Тож виходять на полянку і зарядку роблять зранку. Встали й ми біля парт. Встали всі : мерщій на старт. Лапки вгору , лапки вниз . Землі – матінці вклонись. Сонцю руки простягни, до проміння поверни , Стали гарно . пострибали . Потім трішки політали , І за парти посідали. 2.Розповідь учителя про звірів, їх істотні особливості . харчування (презентація ). Звірі – це тварини. Тіло вкрите шерстю. Але у китів і дельфінів її немає.Істотна особливість усіх звірів - малюків годують молоком. Та не всі народжують дитинчат . Наприклад, качкодзьоб - відкладає яйця , кенгуру –доношує в особливій складці на животі : сумці. Коли звірі підростають . то харчуються по-різному : -рослиноїдні ( олень .заєць. кенгуру ); -комахоїдні (їжак ); - хижі (лисиця .вовк , тигр .лев ; -всеїдні ( білка ,ведмідь .кабан ). VI.Закріплення вивченого. 1 Робота у підручнику. - Прочитайте статтю у підручнику. - Розгляньте малюнки . Назвіть тварин. - Де вони мешкають ? ( У лісі ) - Які це звірі ?( Дикі ) 2. Працюємо в парах. ( Одні учні уявляють себе різними свійськими тваринами ,інші про них розповідають ). Фізкультхвилинка « Хто уважніший» Група:звірі – нахили наліво та направо. Птахи – імітуємо політ. Риби – присідають хлопці. Комахи – присідають дівчатка. 3. Хвилинка – цікавинка. Кажани – це звірі. Бо вигодовують малят молоком. Більше половини свого життя сплять. Живуть до 40 років. У дельфінів є імена.Кожне дитинча отримує його при народженні. Цей факт довели вчені, записавши свист – сигнал, на який відгукувався один і той самий дельфін. VII.Підсумок уроку -Яку групу тварин ми сьогодні вивчали ? - Яка істотна особливість тварин цієї групи ? Мудра Сова дає вам пораду : -Піклуйтесь про тварин. Адже любов до них робить нас добрішими. |
Категорія: Природознавство | Додав: slavinska56
|
Переглядів: 548 | Завантажень: 1
| Рейтинг: 5.0/1 |
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
Міні-профіль |
Субота 2024-04-20 05:15
|
Корисні посилання |
Управління освіти Бахмутської міської ради
Бахмутський НВК №11
Виховна робота ЗОШ №18
|
Наші свята |
|
|