Субота, 2020-08-15, 21:59
Сайт учителя початкових класів ПЕТРИЧЕНКО ОЛЬГИ ВІКТОРІВНИ Бахмутського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 - багатопрофільний ліцей" Бахмутської міської ради Донецької області
Головна | Каталог файлов | Реєстрація | Вхід
Все для вчителя
Категорії розділу
Перший урок [2]
Математика [14]
Русский язык [2]
Читання [13]
Українська мова [27]
Природознавство [21]
Я у світі [3]
Основи здоров'я [4]
Інформатика [11]
Образотворче мистецтво [3]
Для учнів, батьків
Говори правильно!
Поспілкуємось?
200
Пошук
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 206
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Посетители за день

Код кнопочки
Сайт учителя Петриченко Ольги Вікторівни




Життя сайту
Головна » Файли » Розробки уроків » Українська мова

Повторення й узагальнення вивченого про займенник 4 клас
2016-03-18, 19:35
Тема. Повторення й узагальнення вивченого про займенник.
Мета: повторити вивчене про займенники, поглибити знання учнів; формувати вміння визначати особу, число і відмінок займенників, ставити займенники в початковій формі; розвивати мовлення і мислення учнів; збагачувати словниковий запас; виховувати інтерес до вивчення рідної мови.
Обладнання: карта для подорожі морем Займенників, опорні картки..
ХІД УРОКУ
І. Організація класу.
Ось дзвінок нам дав сигнал
— Працювати час настав. Тож, і ми часу не гаймо, у рок мови починаймо.
Каліграфічна хвилинка. ( в зошиті)
- Відгадайте загадку.
По хвилях лебідь пливе, людей у собі везе. ( корабель)
- Сьогодні ми будемо писати велику та маленьку букви « ка» та слово «
корабель».
( запис на дошці)
- Поки ви будете виконувати завдання, я розповім звідки до нас прийшло це
слово. Слово «корабель» походить від слова «кора». Виявляється, що давні
слов'яни плавали по річках у легеньких човниках, які були обшиті
березовою корою.
II. Повідомлення теми й мети уроку.
Сьогодні на уроці ми й далі працюватимемо над темою «Займенник»
визначатимемо число, рід, особу займенників. Щоб веселіше нам було працювати, здійснимо уявну подорож морем Займенників.

Посеред моря є острови, біля яких зупинятиметься наш корабель для виконання завдань. Отже, у путь. Та щоб наш корабель відплив від Берега Знань, ми повинні виконати тести на ваших карточках і заробити свої перші 2 бали.
III. Узагальнення вивченого матеріалу.
ТЕСТ
1 .а) Займенник - це частина мови, яка вказує на предмет, б) Займенник - не частина мови, яка вказує на ознаку
предмета. в) Займенник - це частина мови, яка вказує на предмет,
ознаку, кількість. 2.а) Особові займенники вживаються замість іменників.
б) Особові займенники вживаються замість прикметників.
в) Особові займенники вживаються замість числівників.
3. Змінюються за родами особові займенники:
а) 1 особи;
б) 2 особи;
в) 3 особи.
4. Займенники з прийменниками пишуться:
а) разом;
б) окремо.
1.- Що ж з першим завданням впорались - можна вирушати в путь. І перший острів на нашому шляху

Вибірковий диктант, (зош.) — - - Випишіть з тексту займенники в стовпчик, а через риску напишіть їх число,
особу, відмінок. За це завдання ви маєте змогу отримати 3 бали. Українська ніч
Чи знаєте ви українську ніч? Ні, не знаєте її. Розповім вам. Пригляньтесь до неї. З середини неба дивиться місяць. Він говорить, наче дихає. Чудова ніч. Нерухомо сплять гаї, ставки. Вони тихі і спокійні. Нічний вітер, закравшись зненацька, цілує їх. ( перевірка)

2.- Наступна зупинка острів Казковий.(картка)

На цьому острові казкові герої залишили нам свої телеграми. Але солона вода змила деякі слова. Ваше завдання вставити змиті займенники, визначити особу, число, відмінок. Ваші знання будуть оцінені в 2 бала.

(перевірка)
3.- Підпливаємо до острова Дружба
Фізкультхвилинка. (під музичний супровід «Чунга - чанга»)

4.- Наш шлях проліг до острова Творчий.( картка)


Складіть прислів'я, поясніть його значення, визначте особу, число та відмінок
займенників. Це завдання оцінюється в З бали.
тебе, не, робота, Хай, боїться, а, ЇЇ, ти себе, Шануй, шануватимуть, сам,,люди і, тебе
5.- Разом нам легко було працювати, а зараз ви покажете, як треба працювати самостійно, тому що ми на острові Я - сам. За це завдання -2 бали. (Учні виконують вправу 72 с.39.)

IV. Підсумок уроку.
- Подорожуючи островами, ми трішки стомилися, тому відпочинемо на
острові Підсумковий і відгадаємо загадки де у відгадках будуть присутні
займенники.

—Я спереду, я ззаду, а посередині назва породи коня. Разом буде назва країни. (Я-поні-я.)
— Які три займенники найчистіші? (Ви-ми-ти.) — Які два займенники заважають їздити по дорозі? (Я-ми.) — Яке жіноче ім'я складається з тридцяти однакових займенників?(3оя.,)
IV. Підсумок уроку.
— Ось і закінчилася наша уявна подорож морем Займенників. Хто відповість,
яка частина мови називається займенником?
—Як пишуться займенники з прийменниками?
V. Домашнє завдання.
Виконати вправу 67 на с. 38
Категорія: Українська мова | Додав: shamaitetyana
Переглядів: 646 | Завантажень: 0 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 2
0
2 Олюшка   [Матеріал]

0
1 Олюшка   [Матеріал]

Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Міні-профіль
Субота
2020-08-15
21:59


Корисні посилання
Управління освіти Бахмутської міської ради
Бахмутський НВК №11
Виховна робота ЗОШ №18
Методичний портал

«Методичний портал»

Наші свята
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання