Субота, 2020-08-15, 20:53
Сайт учителя початкових класів ПЕТРИЧЕНКО ОЛЬГИ ВІКТОРІВНИ Бахмутського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 - багатопрофільний ліцей" Бахмутської міської ради Донецької області
Головна | Каталог файлов | Реєстрація | Вхід
Все для вчителя
Категорії розділу
Перший урок [2]
Математика [14]
Русский язык [2]
Читання [13]
Українська мова [27]
Природознавство [21]
Я у світі [3]
Основи здоров'я [4]
Інформатика [11]
Образотворче мистецтво [3]
Для учнів, батьків
Говори правильно!
Поспілкуємось?
200
Пошук
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 206
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Посетители за день

Код кнопочки
Сайт учителя Петриченко Ольги Вікторівни




Життя сайту
Головна » Файли » Розробки уроків » Українська мова

Урок розвитку зв'язного мовлення "Під час повені. (редагування тексту)"
2019-01-20, 09:58
Конспект уроку зв’язного мовлення.
Тема: Під час повені. (редагування тексту)
Мета:
Навчальна
Фомувати предметні компетентності.
Мовленева:
- удосконалювати вміння дітей самостійно складати твори за опорними словами,
- формувати емоційно-образну виразність мовлення;
- розвивати вміння учнів зв’язно і послідовно викладати думки в успій і писемній мові;
- сприймати емоційно-образну інформацію, образно висловлюватись, передавати красу природи.
Мовна:
- вдосконалювати вміння писати твори-описи за опорними словами;
- закріпити знання основних вимог до написання твору;
- удосконалювати знання про текст, типи текстів, будову.
Соціальна:
- сприяти формуванню екологічної культури учнів за допомогою дібраних текстів;
- дбати про доцільне використання тематичних груп слів;
- розвивати вміння дорічно вживати їх у мовленні.
Розвивальна
Розвивати ключові ключові компетентності
Соціальна:
- сприяти розвитку соціально-комуникативних навичок учнів, інтелектуальних і творчих здібностей;
- сприяти виробленню вміння спілкуватися в колективі;
- удосконалювати мовлення учнів, розвивати навички навички висловлювати власні думки чітко та послідовно, як усно так і письмово.
Інформаційно-пізнавальна:
- удосконалювати прийомі здобуття нових знань;
- активізувати прийоми роботи в умовах пошуку, дослідження;
- розвивати активність пізнавальних процесів у школярів.
Самоосвіта та саморозвиток:
- розвивати пошукову діяльність школярів.
Виховна
- виховувати чуйне дбайливе ставлення до природи, здатність помічати незвичайне і прекрасне в цьому світі, цінувати його.
Хід уроку
I. Стимулювання та мотивація навчально-пізнавальної діяльності.

1. Привітання учнів, побажання друг другу успіхів.

Знову день почався, діти,
Усі зібрались на урок.
Тож пора нам поспішати –
Кличе в подорож дзвінок.
Сьогодні у нас урок звичайний,
Та вчить багато нас чому.
Хай буде він для нас повчальний!
За це подякуємо йому.

2. З’ясування емоційного стану школярів.

Вправа «Усмішка по колу»
ІІ. Цілепокладання.

1. Повідомлення теми уроку, мети, цілей уроку.
Вправа «Незакінчене речення»
- На сьогоднішньому уроці я …
2. Мотивація навчальної діяльності.
3. Визначення оцікуваних результатів.

ІІІ. Цілереалізація.

1. Актуалізація опорних знань, навичок та умінь.
Бесіда про ознаки весни.
Загадка про весну.

2. Вивчення нового матеріалу, його сприйняття, усвідомлення й осмислення.
Сьогодні на уроці, ми з вами будемо вчитися редагувати текст.

Під час повені.
Прийшла весна.
На проталинах здалися проліски. З теплих країн прилетіли перелітні птахи.
Швидко тане сніг. Побігли струмки. Вода вийшла з берегів і затопила ліс. Подекуди на маленьких острівцях рятуються промоклі звірі.
Лісник і його онук Ваня поїхали на човні спасаьб звірів. Вони врятували багатьох звірів і віднесли їх на стару галявину. Втомлені і задоволені вони прийшли додому.

Аналіз прочитаного твору.
1. Знайдіть пропозиції, що не соотвествуют назвою, не пов'язані зі змістом, є в тесті зайвими і тому можуть бути опущеними.
2. Знайдіть в тексті і запишіть повторювані слова, якими словами можна їх замінити.
3. Прочитайте три останні пропозиції, знайдіть слова, невдало підібрані і тому недостатньо правильно передаючіе мисть, запишіть ці слова (поїхали на човні - попливли на човні; віднесли їх на галявину - випустили на галявину; прийшли додому - повернулися додому).
4. Написання відредагованого тексту
IV. Рефлексійно-оцінюючий.
1. Підведення підсумків уроку.
Колективна робота «Мозковий штурм»
Чи здійснилися вашу очікування?
Наскільки корисний є вивчений на уроці матеріал і де його можна застосувати?

2. Рефлексія.
Діти, щоб дізнатися чи досягли ми мети уроку, давайте використаємо технологію «Незакінчене речення»:
Завдяки уроку дізналися про …
Найбільші труднощі відчули …
Настрій на уроці був …
Мені сподобалось …

3. Цінування. Оцінювання.
Заключне слово вчителя.
Бережіть природу, любі діти,
Я до цього все життя вас закликаю.
Хто байдуже ставиться до неї,
Той у грудях серденька немає.
А якщо його немає в грудях,
До природи він байдуже буде.
Пам’ятаймо це і я, і ти,
Маймо в серці зерна доброти.
Це зернятка будуть проростати,
Спів почуєте душі своєї.
Про природу станете ви дбати,
Вірним другом будете для неї.
Категорія: Українська мова | Додав: Alla_1963
Переглядів: 181 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Міні-профіль
Субота
2020-08-15
20:53


Корисні посилання
Управління освіти Бахмутської міської ради
Бахмутський НВК №11
Виховна робота ЗОШ №18
Методичний портал

«Методичний портал»

Наші свята
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання