Понеділок, 2018-12-17, 19:31
Сайт учителя початкових класів ПЕТРИЧЕНКО ОЛЬГИ ВІКТОРІВНИ Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №18 імені Дмитра Чернявського Бахмутської міської ради Донецької області
Головна | Каталог файлов | Реєстрація | Вхід
Все для вчителя
Категорії розділу
Презентації [13]
Розробки [63]
Для учнів, батьків
Поспілкуємось?
200
Пошук
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 201
Гості сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Посетители за день

Код кнопочки
Сайт учителя Петриченко Ольги Вікторівни




Життя сайту
Головна » Файли » Виховні заходи » Розробки

Космонавтами ми стали
2018-04-25, 10:05
«Космонавтами ми будемо»
Спортивний зал прикрашений портретом Ю. О. Гагаріна, зірками, планетами, ракетами.
Мета:
• Розширювати уявлення дітей про космос, День Космонавтики;
• Формувати навички здорового способу життя;
• Розвивати фізичні якості особистості - швидкість, спритність, витривалість, рухливість;
• Сприяти згуртуванню дитячого колективу, створити ситуацію емоційного благополуччя в формі ігрової діяльності.
Хід розваги:
Інструктор: Доброго дня, діти! А чи знаєте ви, яке сьогодні свято? Так, сьогодні вся країна відзначає міжнародний день авіації та космосу.
Інструктор: Що сталося в цей день багато років назад? (Відповіді дітей)
Інструктор: Так, правильно саме в цей день людина здійснила перший у світі космічний політ. А чи знаєте ви, хто був цією людиною, яка побувала в космосі? (Юрій Гагарін. Він на космічному кораблі «Восток» облетів навколо земної кулі)
Інструктор: Як ви розумієте, що таке космос? (Відповіді дітей)
Інструктор: А ви хотіли б стати космонавтами, побувати в космосі і побачити інші планети?
1 дитина: Щоб космонавтом стати
І до далеких планет літати,
Треба сильними й спритними бути,
І з фізкультурою дружити!
Звучить космічна музика (група Space), діти стають врозтіч і виконують розминку по показу.
Інструктор: У космічному просторі безліч галактик. І в одній з них знаходиться наша Сонячна система. А скільки планет в сонячній системі ми дізнаємося з вірша.
По порядку всі планети П'ять — Юпітер,
Назве будь-який із нас: Шість — Сатурн,
Раз — Меркурій, Сім — Уран,
Два — Венера, За ним — Нептун.
Три — Земля, Він вже восьмий йде у нас.
Чотири — Марс. А дев'ята в нас планета
Називається Плутон.
Інструктор: Молодці, дійсно всі планети знаєте. А ви знаєте, що всі ці планети обертаються навколо сонця? Давайте покажемо, як це відбувається.

Рухлива гра «Різнокольорові планети»
(діти під космічну музику бігають з м’ячами в руках, це – «планети» у космосі, музика зупиняється і на слова інструктора «Планети на орбіти!» діти швидко кладуть м’ячі на кільця серсо (кільця з яєць-кіндерів), які розташовані навколо «сонця»).
Під музику групи «Space» заходить Інопланетянин.
Інопланетянин: Здрастуйте, діти! Я прилетів до вас з далекої планети Марс. У свій телескоп я часто спостерігав за вами. І ось сьогодні вирішив до вас завітати. А яке у вас свято? Розкажіть мені про свою планету.
ЗЕМЛЯ
1 дитина: Блакитні простори, зелені ліси —
Ніде не знайдеш ти такої краси.
У космосі є ще багато планет,
Немає лишень життя там прикмет.
2 дитина: Це наша домівка, планета Земля,
Вона гарна і зблизька, красива здаля.
Дивуються інші планети всі щиро:
«Яка ж ти, сестричко, блакитно-вродлива!»
Інопланетянин: Ви тільки про свою планету знаєте?
Інструктор: Ні, не тільки. Наші діти багато чого знають про космос, ось подивись.
Рухлива гра «Знайди свою пару»
(У кожної дитини в руках картинка із зображенням по темі «Космос»: планети, зірки, ракети, комети, телескопи… Діти знаходять між собою парні картинки і стають парами.
Інструктор: Кожен пару свою має,
Поряд грається, гуляє,
За сигналом розійдіться, (удар у бубон)
Пострибайте, посміхніться.
І по залу розбіжіться…
Пару знов свою знайдіть!
За умовним сигналом інструктора (удари в бубон, свисток) діти розбігаються залою. За другим сигналом — два удари в бубон або на слова «Знайди собі пару!» діти стають парами і під удари в бубон йдуть залою парами).
Інопланетянин: Тепер я бачу, що ви все знаєте про космос. А космонавтами хочете бути?
2 дитина: Космонавтами ми будемо
Нехай нами пишаються люди!
На ракетах сріблястих
Полетим ми в небо ясне!
Рухлива гра «Хто швидше в ракету»
(Діти діляться на три команди. Для кожної команди своя ракета. Діти «займають місце в ракеті» - стають у колону. Під музику діти розбігаються по залу, по закінченні діти повинні швидко зайняти свої місця в ракеті. Та команда, яка першою пошикувалася – виграє).
Інструктор: Ми прийшли на космодром.
Обдивились все кругом -
Бачимо - міцні ракети.
Полетим ми на планети.
Рухлива гра «Політ на планети»
(Діти-«космонавти» стоять в обручах-«ракетах». Кожному дається картинка із зображенням планети: сатурна, плутона, нептуна. Вихователь стоїть обличчям до гравців, в центрі. В руці – картинки цих планет. Піднімає картинку і каже «ракети полетіли на Сатурн», діти, які мають картинку із зображенням Сатурна біжать по залу в будь-якому напрямку. Коли вихователь опускає картинку, діти зупиняються, і за сигналом «Космічні кораблі повертаються на землю!» - направляються кроком на свій космодром. Потім вихователь піднімає картинки із зображенням інших планети, але може підняти і 2, чи всі 3 картинки разом, тоді всі «ракети вилітають на планети»).
Інопланетянин: Відгадайте-но, малята,
Мерщій мої загадки
Про далекі планети,
Космос, зірки і ракети.
1). Нічне небо прикрашають, мерехтять вони, палають.
Безліч складено казок про красунь нічних — … (зірок)!
2). Буває кругленький,
З ріжками буває,
Вночі його видно,
А вдень він зникає. (місяць)
3). Пливе у просторі, але не в морі.
Кораблем зветься і навколо зірок в'ється. (космічний корабель)
4). Вдень у небі гуляє, а ввечері на землю сідає. (Сонце)
Інструктор: Час нам повертатися на землю. (Вихователь розкладає на підлозі «космічне сміття» (грудки кольорового паперу)
Інопланетянин: Щоб космічний корабель
Зміг на Землю приземлитися.
Треба нам з вами, діти,
Гарненько потрудитися.
Руйнуються планети,
Метеорити і комети.
У космосі літають
Пил, дрібні уламки.
4 дитина: В руки віники й совки
Зараз ми візьмемо.
І космічне сміття
Швидко приберемо!
Рухлива гра «Космічні двірники»
По підлозі посередині зали в довільному порядку розкидане «космічне сміття» (грудки кольорового паперу). З однієї і з другою сторони зали лежать по одному обручу різних кольорів. Поділити дітей на дві підгрупи, кожна з них має також свій колір гімнастичних палок. По сигналу кожна підгрупа починає штовхати палкою сміття до свого обруча. Та підгрупа, яка першою «прибрала сміття» – виграє).
Інопланетянин: Молодці, малята,
Дуже всі старались!
І я твердо вірю,
Якщо ви захочете,
Зможете, без сумніву,
В космос полетіти!
На пам'ять про зустріч інопланетянин вручає дітям космічні медальки! Прощається і «сідає в свій корабель і летить на свою планету»
Інструктор: Настав час садити наш космічний корабель на землю. (діти «сідають в ракети і приземляються на землю»)
Закінчився наш політ.
Я бажаю вам, малята,
Сильними зростати
І в майбутньому, можливо,
Космонавтами стати.
Категорія: Розробки | Додав: dnz_210
Переглядів: 67 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Міні-профіль
Понеділок
2018-12-17
19:31


2018 рік
Полезные онлайн сервисы
Корисні посилання
Управління освіти Бахмутської міської ради
Бахмутська ЗОШ №18
Виховна робота школи
Говори правильно!
Методичний портал

«Методичний портал»

Наші свята
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання