Субота, 2024-04-27, 02:40
Сайт учителя початкових класів ПЕТРИЧЕНКО ОЛЬГИ ВІКТОРІВНИ Бахмутського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 - багатопрофільний ліцей" Бахмутської міської ради Донецької області
Головна | Каталог файлов | Реєстрація | Вхід
Все для вчителя
Категорії розділу
Презентації [13]
Розробки [68]
Для учнів, батьків
Говори правильно!
Поспілкуємось?
200
Пошук
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 209
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Посетители за день

Код кнопочки
Сайт учителя Петриченко Ольги Вікторівни




Життя сайту
Головна » Файли » Виховні заходи » Розробки

Проектування власної професійної діяльності на певний відрізок часу – це одна з акмеологічних умов професійного росту успішного вчителя.
2017-03-26, 11:59
Проектування власної професійної діяльності на певний відрізок часу – це одна з акмеологічних умов професійного росту успішного вчителя.
Мотиви, які спонукають вчителя до самоосвіти:
- бажання творчості;
- зміни, що відбуваються в житті суспільства;
- конкуренція;
- громадська думка;
- матеріальне стимулювання.
Сучасність вимагає від вчителя підвищення рівня якості освітніх послуг. Так, зараз дуже важкі часи переживає наше суспільство, але нам з вами випала така місія – виховувати й формувати майбутнє нашої країни. А воно повинно бути кращим. Тому нам з вами треба його уявити ясно + бажати палко + вірити щиро + діяти з ентузіазмом. Це є формула успіху!!!
З чого почати?
1) Вибрати проблемну тему таку, яка б на 1-2-3 кроки випереджала сучасні, бо ми плануємо діяльність на 5 років, а сучасні технології з’являються з шаленою швидкістю.
Важливо, щоб тема, над якою працює вчитель розвивала та вдосконалювала професійні компетентності, була б цікавою, актуальною, практично значимою, орієнтованою на мотивацію навчання.
Наступний крок на цьому етапі – вивчення науково-теоретичних положень, нормативно-правових документів, вивчення психолого-педагогічної літератури з обраної теми.
Завдяки Інтернету, участі у методичних об’єднаннях, нарадах, ми маємо багато можливостей це успішно виконати.
Перелік літератури, який планується вивчати, має поповнюватись протягом усього періоду роботи над темою, для того, щоб вчасно можна було б аналізувати, осмислювати, моніторити та корегувати власну діяльність.
2) Другий етап – вивчення існуючого педагогічного досвіду з проблеми. Важливо з’ясувати, чи не «придумуєш ти велосипеда», як цю проблему вирішують досвідчені педагоги. На цьому етапі доцільними будуть перегляд певних телепередач, відвідування семінарів, тренінгів, конференцій, відкритих уроків, участь у вебінарах, творчих групах, спілкування з колегами в школі, місті, Інтернеті.

3) Після цього можна сміливо проектувати власну діяльність над проблемною темою, а саме:
- адаптувати опрацьований матеріал до свого предмету (важливо враховувати особливості класу, де працюєш);
- апробовувати та перевіряти методи роботи;
- здійснювати моніторинг, корекцію методів, прийомів;
- проводити відкриті уроки, робити самоаналіз;
- брати участь у конкурсах;
- створювати власні наробки у контексті обраної теми.
4) Потім вийти на наступний етап: підтвердження та удосконалення обраних педагогічних засобів у практичній діяльності.
- застосовувати технології навчання якісного нового, акмеологічного рівня, який забезпечує успіх і високі досягнення в навчанні кожного учня;
- корекційно-розвиваючі технології і технології розвитку обдарованості й творчості;
- намагатися творчо, нестандартно вирішувати професійні завдання;
- організовувати взаємодію з батьками, спрямовану на їх поетапне формування як суб’єктів педагогічного процесу.
5) Результатом самоосвітньої діяльності має бути продукт: розробка власної самопрезентації, укладання творчого портфоліо, колекція власної бази кращих конспектів, цікавих прийомів, засобів наочності, продуктивних педагогічних технологій, що відображають зусилля вчителя, успіхи або досягнення з тієї чи іншої проблеми, індивідуальної теми. Важливо вміти презентувати свої можливості, застосовувати їх у продуктивній діяльності, поповнювати власний професійно-педагогічний арсенал інтерактивними формами та методами навчання, такими, як урок-тренінг, урок- дослідження, урок- панорама, урок-пошук, урок-мандрівка, урок-практикум, урок-казка, урок-композиція та інші.
Проектувати й реалізовувати свою самоосвітню діяльність в нашій школі може і початківець, і досвідчений педагог, адже всі етапи самоосвітньої діяльності розроблені диференційовано, кожний вчитель може вибрати той рівень, щоб підвищити свою кваліфікацію.
На нашому методичному об’єднанні вчителів початкових класів склалася така атмосфера, де колеги залюбки діляться своїм досвідом. У творчих групах, не тільки шкільних, а й міських навчаємо молодих колег, а вони, у свою чергу, навчають нас. У такій тісній співпраці народжується успіх. Наші колеги не тільки підтверджують, а й підвищують свою категорію, з успіхом беруть участь у професійних конкурсах, поширюють набуте й апробоване, оприлюднюють індивідуальні наробки на педрадах, методоб’єднаннях, у періодичній пресі, на Інтернет-ресурсах.
На власному досвіді я переконалася в тому, що сьогодні можна вчитися із задоволенням. Вчитися можна різними шляхами, і кожен обирає собі найбільш прийнятний, але хочеться нагадати слова німецького філософа Дістервега: «Ти лише до тих пір здатний сприяти освіті інших, поки продовжуєш працювати над власною освітою».
Самоосвітня діяльність спрямована на успішний результат – підвищення професійної компетентності, дає змогу проторити власний неповторний шлях на педагогічній ниві, перейти від позиції репродуктора до творця, експериментатора, бути сучасним інноваційним педагогом, успішно атестуватися, підвищити кваліфікаційну категорію.
Категорія: Розробки | Додав: yakunina2108
Переглядів: 512 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Міні-профіль
Субота
2024-04-27
02:40


Корисні посилання
Управління освіти Бахмутської міської ради
Бахмутський НВК №11
Виховна робота ЗОШ №18
Методичний портал

«Методичний портал»

Наші свята
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання