П`ятниця, 2024-03-29, 10:40
Сайт учителя початкових класів ПЕТРИЧЕНКО ОЛЬГИ ВІКТОРІВНИ Бахмутського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 - багатопрофільний ліцей" Бахмутської міської ради Донецької області
Головна | Каталог файлов | Реєстрація | Вхід
Все для вчителя
Категорії розділу
Презентації [13]
Розробки [68]
Для учнів, батьків
Говори правильно!
Поспілкуємось?
200
Пошук
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 209
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Посетители за день

Код кнопочки
Сайт учителя Петриченко Ольги Вікторівни




Життя сайту
Головна » Файли » Виховні заходи » Розробки

Спритні рятівники
2018-04-25, 10:25
Спортивна розвага «Спритні рятівники»
Мета: закріпити знання дітей про правила поведінки в надзвичайних ситуаціях;
відпрацювати елементарні уміння гасити вогонь, навички користування засобами індивідуального захисту;
розвивати швидкість, спритність, увагу, удосконалювати навички орієнтування у просторі
виховувати цілеспрямованість, витримку, емоційну рівновагу.
Інвентар: мішечки з піском по 2 кожну дитину, телефон, 2 гімнастичні лави, обручі, картки з номерами телефонів «101», «102», «103», «104», кеглі, 2 пожежні машини, м’які іграшки, дошки, будинки з модулів, «тунель», носова хусточка на кожну дитину, 2 відра, 2 дуги, ватно-марлеві пов’язки на кожного учасника.
Звучить музика, виходить ведуча.
Інструктор: Любі хлопчики й дівчата! З давньої пори й понині
Так вітають в Україні – Здоровенькі були!
Привітайтеся і ви!
– Діти, ми живемо з вами в непередбачуваному світі, де небезпека може підкрастися зовсім несподівано. Що для людини може бути небезпечним? А хто допомагає їм в надзвичайних ситуаціях? (служби порятунку). Як добре, що надзвичайні ситуації, стихійні лиха, повені, пожежі, різні аварії, бувають не так часто. Але ми з вами повинні знати, як діяти під час таких ситуацій. І сьогодні ви поділитися своїми знаннями один з одним и покажете свою силу, спритність і витривалість.
Називаються наші змагання «Сміливі рятівники!»
- Оцінювати виконання завдань буде журі (представити)
- А тепер вітаємо наші команди:
1 команда « Рятівники»
Ваш девіз: Відважним будь, часу не гай,
Тому, хто в біді – допомагай.
2 команда « Пожежники»
Ваш девіз: Завжди в житті, і день за днем
Будь обережним ти з вогнем.
Щоб рятівник міг справлятися зі своєю роботою, він повинен бути сильним і витривалим. Тому вони багато займаються спортом, тренуються. І ми починаємо з розминки, наберемося сил перед змаганнями. (Комплекс ЗРВ з мішечками з піском).
Інструктор: Команди готові до дії, а де ж це наш головний рятівник? Мабуть його затримали важливі справи. Зараз я йому зателефоную. Хто знає телефон пожежно-рятувальної служби. (телефон, незнайка)
Незнайко: Я – Незнайко, головний рятівник міста!
Прибув сюди, друзі, я невипадково.
Маю сказати важливу промову.
Рятівників школу я хочу відкрити!
Хотіли б ви, діти, до неї вступити?
Діти: Так!
Незнайко: Щоб зарахувати вас до своєї школи, я повинен перевірити, чи ви спритні, сильні і сміливі.
Інструктор: Зачекай, Незнайко, не поспішай! Який же ти головний рятівник? Ти ще маленький, тобі треба самому багато чого навчитися. Не засмучуйся, адже зробити це ти можеш прямо зараз.
Інструктор: оголошую 1 конкурс «Телефон служби спасіння» Учасники по черзі проходять по мосту (спортивна лава), підбігають до обруча, беруть картку з номером «101» серед карток з різними номерами, показують всім учасникам, кажуть: «Пожежа! Горить будинок!». Правильно і чітко називаючи своє прізвище, домашню адресу. Бігом повертаються назад, передають естафету наступному. (3-4 учасника від команд)
Інструктор: З першим завданням впоралися добре. Ми переконалися, що ви вмієте викликати на допомогу рятувальників. (слово журі)
- Я думаю, що кожен з вас хоче стати рятівником. А ви знаєте, люди якої професії допомагають рятівникам? Вони приймають від людей телефонні дзвінки і передають всю інформацію про виклик рятівникам.
- Сьогодні диспетчером нашої пожежно-рятувальної служби буде вихователь (І.П. вихователя)
Інструктор: А ось і перший виклик! (дзвенить телефон, вихователь удає, що приймає виклик і віддає папір інструктору). Рятівники рятують не тільки людей, а й тварин. Треба врятувати тварин, які залізли високо на драбину, а злізти не можуть. (до «диспетчера») Прошу передати, що допомога вже їде.
Друга естафета «Допомога їде»
Учасник за мотузку тягне машину, проїжджаючи між кеглями швидким кроком, не збиваючи кеглі. Проїжджає до кінця дороги. Назад повертається бігом і передає наступному учаснику машину. (другі підгрупи команд)
Третій конкурс «Врятуй тварину» Пробігти по обмеженій площині, зняти іграшку з гімнастичної стінки. (перші підгрупи команд)
Інструктор: Діти, а чи знаєте ви що це за цифри? А розкажіть нам.
Вірші
1 дитина: Діти повинні вміти та знати,
Як допомогу собі викликати.
Пожежа, вогонь, як ти вдома один,
Швиденько дзвони й викликай «101».
Адресу назви, що горить і як звати,
Пожежників треба тоді вам гукати.
2 дитина: Злодюга у хату хоче пробратись...
Як діяти? Як бути? Як рятуватись?
В міліцію треба дзвонити негайно,
Ти номер «102» хутчіш набирай-но.
3 дитина: Хворіє хтось дуже й не може вже встати -
Людину потрібно скоріш рятувати,
Ти медиків виклич, «швидку допомогу.»
«103» набирай і гукай на підмогу.
4 дитина: В квартирі ти раптом почув запах газу -
Не гайся дзвони «104» відразу.
Ці служби нас виручать завжди з біди.
Про них пам'ятаємо всюди й завжди.
- Другий виклик: Люди побачили дим, який йде з будинку і викликали службу спасіння.
4-конкурс «Задимлення»
Діти, що страшніше на пожежі вогонь чи дим? Звичайно дим.
Як вибратися з задимленого приміщення? Потрібно закрити ніс і рот мокрим хусткою і повзти по підлозі, тому що в низу менше диму.
Учасник з «мокрою» хусточкою у обличчя, біжить до тунелю, пробирається по ньому до будинку (з модулів) з м'якими іграшками тварин, «рятує» одну, і бігом з іграшкою повертається назад. Передає естафету наступному.
(другі підгрупи команд)
5 естафета: «Загаси палаючий будинок»
У кожної команди по дитячому відру. Дитина біжить з відром, перестрибує через перешкоду (модуль), пролазить під дугою і «гасить будинок». Повертається до своєї команди і передає відро наступному учаснику (перші підгрупи команд).
Інструктор: Із завданням впоралися добре. Ви відважно гасили пожежу. Хочу зауважити, що рятувальники не тільки сміливі і сильні, вони ще й розумні. Пропоную зараз розминку для мозку.
Конкурс «Відгадай загадку»
1.Шипить, злиться, води боїться. (Вогонь)
2. Без крил, без рук, без ніг, а вгору піднімається. (Дим).
3. Він завжди на гвіздочку,
Має червону сорочку.
І вогонь блокує вміло.
В білій і пухнастій піні. (Вогнегасник)
4. Людей в біді кидати він не звик.
Всім допоможе… рятівник.
5. Буває хмаркою вона, сніжинкою буває.
Бува, як скло, крихка й тверда.
Та більше рідкою буває.
Найважливіша в пожежного зброя.
З нею завжди іде він до бою.
6. Що це за машина? Спішить, шумить:
- Дорогу дай! Моргає синім оком.
Приїде вчасно і біда
Людей обійде боком.
7. Коли вогнище палає,
Він згасить його допомагає,
Із піщинок наш дружок,
Здогадались? Це …(пісок)
8. Як горить щось треба, діти,
До пожежників дзвонити.
Бачите вогонь і дим –
Набирайте...(101)
- Третій виклик
6-конкурс «Увага, заражена зона» аналог гри-змагання «Хто швидше» Інструктор дає сигнал і перший учасник одягає маску і стрибає з обруча в обруч перебігає із «чистої» зони в «заражену». Бере іграшку і повертається бігом до своєї команди. (перші підгрупи команд)
Інструктор: Увага всім! Гідрометцентр повідомляє, що наближається дуже сильний вітер-буревій і несе він великі, чорні тучі. Буде злива.
Танцювальна композиція «Дождик льет по крышам»
7-конкурс «Буревій»
Що треба робити, коли почав дути сильний вітер - буревій? Якщо ви вдома, треба зачинити всі двері та вікна, спуститися в підвал. Якщо на вулиці - сховатися в ямі, канаві, притиснувшись до землі. Це врятує від предметів, що летять. Треба знаходитися подалі від ліній електропередач. (Під музику діти рухаються залом, по сигналу «буревій» лягають навколо великого обруча, тримаючи його руками).
- Четвертий виклик
9-конкурс «Повінь» Треба всіх рятувати від повня. Аналог Р/г «Не залишайся на підлозі» чия команда швидше підніметься на гімнастичну лаву і «врятує себе і іграшку від «повня». Під музику діти рухаються по сигналу «Повінь» біжать до іграшок, беруть їх і кожна команда піднімається на свою гімнастичну лаву.
Інструктор: Наші змагання підійшли до кінця. Ви довели, що ви сильні і сміливі. І я впевнена, що ви запам’ятаєте на все життя, що треба робити в самих складних ситуаціях.
І пам’ятайте діти: в людини головне це є життя.
Зберегти його — справа непроста.

Журі підводить підсумки і нагороджує переможців.
Категорія: Розробки | Додав: dnz_210
Переглядів: 498 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Міні-профіль
П`ятниця
2024-03-29
10:40


Корисні посилання
Управління освіти Бахмутської міської ради
Бахмутський НВК №11
Виховна робота ЗОШ №18
Методичний портал

«Методичний портал»

Наші свята
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання