Понеділок, 2018-08-20, 12:41
Сайт учителя початкових класів ПЕТРИЧЕНКО ОЛЬГИ ВІКТОРІВНИ Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №18 імені Дмитра Чернявського Бахмутської міської ради Донецької області
Головна | Каталог файлов | Реєстрація | Вхід
Все для вчителя
Категорії розділу
Презентації [13]
Розробки [63]
Для учнів, батьків
Поспілкуємось?
200
Пошук
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 198
Гості сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Посетители за день

Код кнопочки
Сайт учителя Петриченко Ольги Вікторівни




Життя сайту
Головна » Файли » Виховні заходи » Розробки

Велика космічна подорож
2018-04-25, 10:15
Спортивна розвага для дітей старшого дошкільного віку «Велика космічна подорож».
Програмовий зміст:
• Розширювати уявлення дітей про космос, День Космонавтики;
• Формувати навички здорового способу життя;
• Розвивати фізичні якості особистості - швидкість, спритність, витривалість, рухливість;
• Сприяти згуртуванню дитячого колективу, створити ситуацію емоційного благополуччя в формі ігрової діяльності.
Хід розваги
Інструктор: Доброго дня, діти! А чи знаєте ви, яке сьогодні свято? Так, сьогодні вся країна відзначає міжнародний день авіації та космосу.
З давніх давен люди мріяли літати. Спочатку вони піднімалися в небо на повітряних кулях, дирижаблях. Але людина мріяла про польоти до зірок та інших планет. Багато людей працювали, щоб все було підготовлено для польоту людини в космос. І 12 квітня 1961 року з космодрому Байконур, який знаходиться в Казахстані, стартував космічний корабель «Восток».
- А чи знаєте ви , хто був першою людиною, яка побувала в космосі?
Інструктор: Як ви розумієте, що таке космос? (Відповіді дітей)
Інструктор: У космічному просторі безліч галактик. І ось в одній із таких галактик знаходиться наша Сонячна система. А наша планета третя за рахунком від сонця. А скільки планет в сонячній системі ми дізнаємося з вірша.
По порядку всі планети П'ять — Юпітер,
Назве будь-який із нас: Шість — Сатурн,
Раз — Меркурій, Сім — Уран,
Два — Венера, За ним — Нептун.
Три — Земля, Він вже восьмий йде у нас.
Чотири — Марс. А дев'ята в нас планета
Називається Плутон.
Інструктор: Молодці, дійсно всі планети знаєте, а ви хотіли б стати космонавтами і здійснити подорож у відкритий космос. І сьогодні наші команди перетворяться в космічні екіпажі. Для польоту в Космос необхідно сформувати екіпажі двох кораблів «Восток» і «Комета».
А ви знаєте, де проводяться випробування перед польотом в космос? Де готують космонавтів?
Діти: В центрі підготовки космонавтів.
Інструктор: Тоді запрошую вас в тренажерний зал в наш центр. За вами спостерігатимуть вчені, конструктори, інженери, медики. Вони виберуть з вас найкращих, здорових і підготовлених.
Дозвольте представити вам тих, хто буде знаходитися за пультом управління польотом (тобто журі):
1. Керівник польоту - ... ..
2. Головний конструктор польоту - .....
3. Доктор медичних наук - ... ..
А зараз прошу першу команду зайняти місце на тренажерах для перевірки фізичного стану!
Зустрічайте, космічний екіпаж «Восток». Девіз: Щоб в космос до зірок літати, ми готові себе показати!
Космічний екіпаж «Комета». Девіз: У «Комети» є девіз – ніколи не падати вниз!
Інструктор: Космонавти місяцями і навіть роками готуються до польоту. Так давайте і ми з вами потренуємося і зробимо розминку. (Звучить пісня «Если только захотеть, можно в космос полететь» діти стають у шаховому порядку і виконують розминку по показу).

Інструктор: Щоб полетіти в космос, нам необхідні космічні кораблі. Кожен екіпаж побудує собі його за допомогою цих деталей (кубики, конус).
1 Гра - змагання «Хто швидше побудує космічний корабель»
Інструктор: А ви знаєте, що політ в космос може тривати дуже довго, тому космонавтам необхідно багато харчування, запаси води і кисню.
2 Естафета «Завантаження ракети»
Наступний конкурс називається «Завантаження ракети». Вам необхідно, пройшовши перешкоди (пройти по ребристій дошці; обігнути куби, пролізти під дугу), доставити вантаж (м'ячі) на ракету.
Інструктор: Космічні кораблі до польоту готові? Бігом в ракету!
3 Естафета «Бігом в ракету»
Діти по команді всі разом один за одним пролізають по тунелю, один кінець якого не закріплений, повинні швидко зайняти місце в «ракеті» (пошикуватися в шеренгу по лінії біля «ракети»). Тунелі стоять по середині зали.
Інструктор: Екіпажам приготуватися до польоту. Прошу надіти космічні скафандри і пристебнути ремені безпеки. Беремо курс на планету Марс. Марс - четверта планета Сонячної системи. Ми наближаємося, приготуватися до виходу з космічного корабля. Планета Марс в нічному небі здається червоною, тому що вона покрита червоним піском, а піску так багато, що від нього пересохли всі ріки. Там постійно бувають магнітні бурі. І ми зараз подивимося, як ви впораєтеся з наступним завданням. Екіпажу приготуватися до виконання завдання.
4 Естафета «Переможи невагомість»
Дитина по команді з ракеткою в руках біжить до кошика, в якому лежить повітряна кулька. Бере повітряну кульку, кладе її на ракетку, і не тримаючи її руками бігом повертається до команди. Наступний учасник біжить з кулькою на ракетці до кошика і кладе його. Назад бігом.
Інструктор: Ой, дивіться, дивіться! Он там, поруч з планетою Марс, я бачу якусь яскраву крапку. Вона росте і рухається прямо на нас. Та це ж справжній міжгалактичний об'єкт. Давайте, захистимо очі від яскравого світла. Закриємо їх долонями.
(Звучить музика, з'являється химерно одягнене істота – інопланетянин).
Інопланетянин: Доброго дня, люди землі. Я з'явився до вас прямо з Космосу.
Інструктор: Раді вітати тебе, прибулець!
Інопланетянин: Я прибув до вас на космічному кораблі, щоб досліджувати вашу планету і дізнатися, що ви знаєте про космос, що ви любите робити і чим займаєтеся.
1. Перша людина, яка полетіла в космос?
2. На якій планеті ви живете?
3. Скільки планет у Сонячній системі?
4. Хто були першими тваринами, які полетіли в космос і як їх звали?
5. Сонце – це зірка чи планета?
6. Через яку трубу можна побачити цілий всесвіт — зірки та планети?
7. Уламок від планети, він багато років летить, космічний ...(Метеорит)
8. Супутник вашої планети Землі?
Інопланетянин: Молодці, ви багато знаєте про космос! Ну а мені пора повертатися додому, на мою рідну планету. До побачення, дорогі друзі, я сподіваюся, що коли ви виростите, то захочете взяти участь в розкритті таємниць космосу. (Прощається, йде)

Інструктор: Наша подорож триває, наступна планета Юпітер (Чути звук води). Юпітер сама величезна планета в усій сонячної планеті. Зверху вона схожа на воду, а далі ваш улюблений напій-кисіль. Там сиро, кругом вода і сльота і щоб не промочити ноги потрібно ходити тільки по космічним слідах і дощечках. Екіпажам приготуватися до виконання завдання.
5 Естафета «Переправа»
Діти йдуть по слідах (з лінолеума). Далі пересуваються, перекладаючи кола з поролону перед собою і намагаються не наступати на підлогу, доходять до піраміди. Забирають круги і бігом повертаються до команди
Інструктор: Увага, наближаємося до Місяця! Місяць - це супутник нашої планети. Це теж планета, але дуже маленька. Вона не може самостійно рухатися і як би прив'язана до Землі.
6 Естафета «Хто швидше облетить місяць»
(по 6 дітей в команді. На відстані 8 – 10 м від дітей кладуть обручі це – Місяць. Першим дають у руки «ракету» або вони стають в обруч обшитий тканиною – це ракета. За сигналом по одному оббігають обручі повертаються назад, кладуть обруч перед гравцем, він стає в обруч і продовжує естафету)
Інструктор: А що ви бачите на ночному небі? Спостерігаючи за зірками з землі, можна побачити, що вони складаються в певні малюнки. Це сузір’я. А які сузір’я ви знаєте?
7 Конкурс «Політ по нічному небу»
Команди повинні викласти з паперових зірок сузір'я «Велика Ведмедиця». Кожен учасник, по черзі, пересуваючись верхом на великому м'ячі – фітболі до карти зоряного неба і має в потрібному місці по схемі покласти зірку.
Інструктор: Ну, що ж, будемо досліджувати Космос далі? Діти, пропоную вам взяти в руки телескопи, які допоможуть нам побачити далекі планети. Он там - туманна Венера. Тут безліч багна і болота. Все навколо завішене густим туманом. Треба бути дуже обережними, подорожуючи по ній. Правда у нас є спеціальні окуляри, за допомогою яких можна краще бачити крізь туман. Екіпажам приготуватися до виконання завдання.
8 Естафета «Туман»
На дистанції розставлені 4 конуси, лежить 2 обруча (торкаючись один одного) - «купини», покладені дві гімнастичні палиці, що позначають «річку» шириною в
1 м. Перші гравці надягають окуляри, пробігають змійкою навколо конусів, стрибають в обручі, перестрибують через «річку» і бігом повертаються до команди, передають окуляри наступному гравцеві.
Інструктор: Ось і підійшла до кінця наша подорож. Ми багато побачили на своєму шляху, проявили кмітливість і спритність, побували на різних планетах, але час нам повертатися на землю. Екіпажі, займіть свої місця (діти шикуються в шеренгу по лінії біля своїх «ракет»), пристебнути ремені безпеки.
Звучить космічна музика.
Інструктор: - ЗЕМЛЯ - ЗЕМЛЯ - ЗЕМЛЯ! Ми готові до посадки. Політ закінчено! – І зараз наш центр управління польотом оголосить результати проходження наших випробувань. Слово журі.
– Ну ось і закінчилася наша космічна подорож! А зараз на пам'ять про наш політ я хочу пригостити вас шоколадними батончиками, які носять назву однієї з планет на яких ми подорожували.
Категорія: Розробки | Додав: dnz_210
Переглядів: 39 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Міні-профіль
Понеділок
2018-08-20
12:41


2018 рік
Полезные онлайн сервисы
Корисні посилання
Управління освіти Бахмутської міської ради
Бахмутська ЗОШ №18
Виховна робота школи
Говори правильно!
Методичний портал

«Методичний портал»

Наші свята
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання