Говори правильно! |
|
Наше опитування |
|
|
РОБОТА НАД ІНДИВІДУАЛЬНОЮ ПРОГРАМОЮ ДЛЯ ДИТИНИ З АУТИЗМОМ
| 2019-09-12, 19:10 |
Робота над Індивідуальною програмою розвитку (ІПР) для дитини з аутизмом вимагає глибокого розуміння освітніх потреб дітей з аутизмом в цілому і конкретної дитини зокрема, а також володіння технологією складання такої програми. Розроблення Індивідуальної програми розвитку дає змогу: * структурувати і систематизивати процес навчання в визначених освітніх галузях; * сфокусуватися на моментах, які є пріорітетними для навчання дитини в певний період часу, спираючись на розуміння її можливостей; * залучити додаткові ресурси, розподілити відповідальність за якість навчання і виховання дитини між кількома фахівцями та батьками; * побачити динаміку розвитку дитини, оцінити ефективність власної діяльності; * зробити освітній процес "прозорим" для батьків. Робота навколо ІПР створює можливість для вчителів, батьків, корекційних педагогів для ефективної співпраці з аутичними дітьми з метою покращення їхнього освітнього процесу. ВАЖЛИВО ЗНАТИ: рушійною силою позитивного розвитку дитини з аутизмом стають грамотно прописані актуальні цілі, досягнення яких уможливлює поступальність процесів подальшого навчання і розвитку дитини в освітньому просторі. Розробка та впровадження ефективної ІПР охоплює зусилля багатьох людей, різні кроки і спільне прийняття рішення. Це можливе тільки за умови дійсно командної роботи, яка передбачає узгодженість дій та підтримку фахівцями та батьками один одного. |
Категорія: Досвід роботи | Додав: shestopal-alena
|
Переглядів: 425 | Завантажень: 0
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
Міні-профіль |
П`ятниця 2024-04-26 16:33
|
Корисні посилання |
Управління освіти Бахмутської міської ради
Бахмутський НВК №11
Виховна робота ЗОШ №18
|
Наші свята |
|
|