Субота, 2020-08-15, 22:44
Сайт учителя початкових класів ПЕТРИЧЕНКО ОЛЬГИ ВІКТОРІВНИ Бахмутського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 - багатопрофільний ліцей" Бахмутської міської ради Донецької області
Головна | Каталог файлов | Реєстрація | Вхід
Все для вчителя
Категорії розділу
З досвіду роботи Адміна [15]
Досвід роботи [39]
Для учнів, батьків
Говори правильно!
Поспілкуємось?
200
Пошук
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 206
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Посетители за день

Код кнопочки
Сайт учителя Петриченко Ольги Вікторівни




Життя сайту
Головна » Файли » З досвіду роботи » Досвід роботи

РОБОТА НАД ІНДИВІДУАЛЬНОЮ ПРОГРАМОЮ ДЛЯ ДИТИНИ З АУТИЗМОМ
2019-09-12, 19:10
Робота над Індивідуальною програмою розвитку (ІПР) для дитини з аутизмом вимагає глибокого розуміння освітніх потреб дітей з аутизмом в цілому і конкретної дитини зокрема, а також володіння технологією складання такої програми.
Розроблення Індивідуальної програми розвитку дає змогу:
* структурувати і систематизивати процес навчання в визначених освітніх галузях;
* сфокусуватися на моментах, які є пріорітетними для навчання дитини в певний період часу, спираючись на розуміння її можливостей;
* залучити додаткові ресурси, розподілити відповідальність за якість навчання і виховання дитини між кількома фахівцями та батьками;
* побачити динаміку розвитку дитини, оцінити ефективність власної діяльності;
* зробити освітній процес "прозорим" для батьків.
Робота навколо ІПР створює можливість для вчителів, батьків, корекційних педагогів для ефективної співпраці з аутичними дітьми з метою покращення їхнього освітнього процесу.
ВАЖЛИВО ЗНАТИ: рушійною силою позитивного розвитку дитини з аутизмом стають грамотно прописані актуальні цілі, досягнення яких уможливлює поступальність процесів подальшого навчання і розвитку дитини в освітньому просторі.
Розробка та впровадження ефективної ІПР охоплює зусилля багатьох людей, різні кроки і спільне прийняття рішення. Це можливе тільки за умови дійсно командної роботи, яка передбачає узгодженість дій та підтримку фахівцями та батьками один одного.
Категорія: Досвід роботи | Додав: shestopal-alena
Переглядів: 135 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Міні-профіль
Субота
2020-08-15
22:44


Корисні посилання
Управління освіти Бахмутської міської ради
Бахмутський НВК №11
Виховна робота ЗОШ №18
Методичний портал

«Методичний портал»

Наші свята
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання