Говори правильно! |
|
Наше опитування |
|
|
В категорії матеріалів: 27 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 » |
Сортирувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
МЕТА: формувати вміння та навички аналізу речень з дієприслівниковими зворотами та одиничними дієприслівниками, постановки розділових знаків; розвивати вміння застосовувати набуті знання на практиці, мовлення учнів; виховувати любов до рідної мови. |
МЕТА: навчити семикласників знаходити дієприслівникові звороти в реченнях і текстах; формувати вміння відрізняти одиничні прислівники від дієприслівникових зворотів; розвивати творчі вміння використання дієприслівникових зворотів у висловлюваннях; за допомогою мовленнєво- комунікативного дидактичного матеріалу виховувати любов і повагу до рідного краю. |
МЕТА: перевірити вивчений матеріал про СПР з однорідною підрядністю, сприяти засвоєнню нової теми «СПР з послідовною та неоднорідною підрядністю»; поглибити інтерес до вивчення мовного матеріалу, розвивати логічне мислення, творчу уяву; виховувати мовленнєву культуру. |
МЕТА: повторити й поглибити знання учнів про безсполучникове складне речення, детально розглянути пояснювальний причиновий зв'язок, вживання двокрапки в безсполучниковому складному реченні; удосконалювати вміння учнів правильно вживати розділові знаки у безсполучниковому складному речення; виховувати кмітливість, самостійність мислення, любов до рідної природи. |
ознайомити учнів із безсполучниковими складними реченнями як окремим типом складних речень, з’ясувати специфіку будови і смислових зв’язків у безсполучниковому реченні, формувати вміння й навички відрізняти ці речення від інших складних, правильно інтонувати їх і розставляти розділові знаки, а також уживати їх у мовленні; розвивати пам'ять, увагу, мислення, мовленнєву культуру школярів, уміння виконувати завдання у відведений учителем час; виховувати в учнів любов до рідної мови. |
ознайомити школярів з біблійними притчами, поглибити їх знання про поняття «притча»; охарактеризувати Біблію як Святе Письмо, звертаючи увагу на збірки літературних пам’яток, роль біблійних книг у давній Україні; розвивати усне мовлення, логічне мислення, вміння узагальнювати й робити висновки, осмислено сприймати навчальний матеріал; виховувати почуття поваги до Святого Письма, риси чесності, доброти, порядності, скромності, любові до ближнього. |
Мовна політика в Україні визначається тим, що держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України. Українська мова є обов’язковим предметом вивчення в усіх навчальних закладах країни. |
Антропонімія як система власних особових назв заслуговує ґрунтовного вивчення як з теоретичного, так і з практичного погляду. Ця наука має важливе значення для адміністративно-юридичної практики, для упорядкування засобів ідентифікації населення, збагачення національного іменника. |
ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом Галини Пагутяк; проаналізувати її твір, виявити ідейно-тематичну спрямованість твору, особливості назви, розвивати пам'ять, увагу, творче мислення, вміння толерантно і аргументовано доводити свою думку, відстоювати власну позицію; узагальнювати, порівнювати, робити власні висновки, формувати етичні смаки школярів; виховувати почуття пошани до творчості Г.Пагутяк, позитивних рис характеру; прищеплювати любов і повагу до тварин. |
|
Міні-профіль |
П`ятниця 2024-12-27 09:21
|
Корисні посилання |
Управління освіти Бахмутської міської ради
Бахмутський НВК №11
Виховна робота ЗОШ №18
|
Наші свята |
|
|