Говори правильно! |
|
Наше опитування |
|
|
В розділі матеріалів: 100 Показано материалів: 31-40 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 ... 9 10 » |
Презентація "Життєвий і творчий шлях геніальної поетеси Лесі Українки" |
Рубіж ХІХ-ХХ ст. (епоха раннього модернізму) викликає у вчених неабияке зацікавлення. Чимало проблем наукового осягнення художнього процесу тієї доби залишаються нерозв’язаними. |
МЕТА: формувати вміння та навички аналізу речень з дієприслівниковими зворотами та одиничними дієприслівниками, постановки розділових знаків; розвивати вміння застосовувати набуті знання на практиці, мовлення учнів; виховувати любов до рідної мови. |
МЕТА: навчити семикласників знаходити дієприслівникові звороти в реченнях і текстах; формувати вміння відрізняти одиничні прислівники від дієприслівникових зворотів; розвивати творчі вміння використання дієприслівникових зворотів у висловлюваннях; за допомогою мовленнєво- комунікативного дидактичного матеріалу виховувати любов і повагу до рідного краю. |
МЕТА: перевірити вивчений матеріал про СПР з однорідною підрядністю, сприяти засвоєнню нової теми «СПР з послідовною та неоднорідною підрядністю»; поглибити інтерес до вивчення мовного матеріалу, розвивати логічне мислення, творчу уяву; виховувати мовленнєву культуру. |
МЕТА: повторити й поглибити знання учнів про безсполучникове складне речення, детально розглянути пояснювальний причиновий зв'язок, вживання двокрапки в безсполучниковому складному реченні; удосконалювати вміння учнів правильно вживати розділові знаки у безсполучниковому складному речення; виховувати кмітливість, самостійність мислення, любов до рідної природи. |
ознайомити учнів із безсполучниковими складними реченнями як окремим типом складних речень, з’ясувати специфіку будови і смислових зв’язків у безсполучниковому реченні, формувати вміння й навички відрізняти ці речення від інших складних, правильно інтонувати їх і розставляти розділові знаки, а також уживати їх у мовленні; розвивати пам'ять, увагу, мислення, мовленнєву культуру школярів, уміння виконувати завдання у відведений учителем час; виховувати в учнів любов до рідної мови. |
Мета: Ознайомити учнів молодших класів з небезпекою, яка може трапитися під час гри з вогненебезпечними предметами.
Сформувати уявлення "вогонь — і друг і ворог".
Вчити дітей знаходити правильний вихід із складних ситуацій, використовуючи знаряддя для гасіння пожежі та телефонний номер 01.
Ознайомити з правилами вмикання газових приладів. |
Дерева, кущі, трави. Листяні і хвойні дерева. Однорічні, дворічні, багаторічні рослини. |
Тема уроку: Урок позакласного читання "У кожного є співуча пір’їнка”
Читання |
Переглядів: 1722 |
Завантажень: 0 |
Додав: олька |
Дата: 2017-03-06
|
|
|
Міні-профіль |
П`ятниця 2024-12-27 22:41
|
Корисні посилання |
Управління освіти Бахмутської міської ради
Бахмутський НВК №11
Виховна робота ЗОШ №18
|
Наші свята |
|
|